بریده‌های کتاب بی باک شدن در عشق، کار و زندگی
کتاب بی باک شدن در عشق، کار و زندگی اثر آریانا هافینگتون

کتاب بی باک شدن در عشق، کار و زندگی

خیر هم مانند شر اغلب با قدم‌های کوچک شروع می‌شود، قهرمانان، تدریجی پیشرفت می‌کنند؛ آنها قهرمان متولد نشده‌اند.
khanom mohandes
جنگیدن با ترس برایم نیروبخش بود و باعث شد تا از پس دنیایی که در مقابل من قرار گرفته بود به خوبی برآیم
khanom mohandes
او هشدار می‌دهد که مانند یک «دخترکوچولوی خوب» به جای یک زن بالغ رفتار نکنیم و توصیه می‌کند که رفتارهای فرمانبرانه نداشته باشیم و برای هر کاری اجازه نگیریم و هنگام سخن گفتن آخرین نفر نباشیم؛ تمام خصوصیات خوب و مؤدبانه‌ای که ممکن است شما را فرد بی‌عرضه‌ای نشان دهد.
khanom mohandes
درک ترس در افراد دیگر و کمک به از بین بردن آن، یکی از خصوصیات رهبران بی‌باک است.
khanom mohandes
«من واقعاً دوست دارم که افراد، کار خود را به بهترین نحو انجام دهند و تا جایی که می‌توانند بهترین باشند و گاهی اوقات باید آنها را وادار به این کار کرد. اگر تمام اطرافیان، فقط شما را دوست داشته باشند، شما احتمالاً نخواهید توانست کار خود را به خوبی انجام دهید».
khanom mohandes
«گرفتن تصمیمات کاری پرخطر هنوز هم برایم دشوار است، اما من راه خود را انتخاب کرده‌ام و به پیش می‌روم. این شغل من است و من عاشق آن هستم»
khanom mohandes
بیل کلینتون که شاید خستگی‌ناپذیرترین فرد روی کره زمین شناخته شود و از کسی که احتیاجی به خواب ندارد فراتر رفته، می‌گوید: «هر اشتباه مهمی که تاکنون در زندگی مرتکب شده‌ام به این دلیل بوده که بسیار خسته بودم».
khanom mohandes
اعتیاد به کار، نه تنها ما را از بسیاری از امور مهم زندگی و نیز از مسافرت محروم می‌کند، بلکه خواب را هم از چشم ما می‌گیرد. در واقع، طبق گفته بزرگسالانی که شاغل هستند تقریباً یک سوم از آنان به خاطر کمبود خواب کار خود را از دست داده و مرتکب خطا و اشتباه شده‌اند.
khanom mohandes
هنگامی که ما از شکست وحشت داشته باشیم، وقتی احساس کنیم که ناچاریم دائماً خود را ثابت کنیم، شغلمان را بر هر چیز و هر کس دیگری ترجیح داده و در اولویت قرار می‌دهیم. این کار، سلامتی و روحیه ما را از بین می‌برد و باعث می‌شود تا همیشه مضطرب باشیم.
khanom mohandes
ر واقع، خانم هافینگتن توضیح داده است که ترس، همیشه برای زنان مهم‌ترین مانع برای رسیدن به خواسته‌ها و اهدافشان بوده است و در صورتی که آنان تمایل داشته باشند تا زندگی موفقی داشته باشند باید بتوانند بی‌باک باشند، بی‌باکانه تصمیم بگیرند و بی‌باکانه نیز اقدام کنند.
mana

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد