بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۱۰۱ راز برای دهه بیست سالگی | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب ۱۰۱ راز برای دهه بیست سالگی اثر پل انگون

بریده‌هایی از کتاب ۱۰۱ راز برای دهه بیست سالگی

نویسنده:پل انگون
امتیاز:
۴.۰از ۲۴ رأی
۴٫۰
(۲۴)
«به‌جای اینکه دنبال آدم مناسب بگردی، خودت اون آدم مناسب باش.» چرا افرادی که با آنها آشنا می‌شدم به دردم نمی‌خوردند؟ چون خودم به درد نمی‌خوردم.
کاربر ۳۵۳۲۰۳۴
فکر نکنم خدا دنبال بازیگر باشد؛ به‌نظرم دنبال نویسنده است. او از ما می‌خواهد یک صندلی برداریم، یک فنجان قهوه دستمان بگیریم و دست‌به‌قلم بشویم. او از ما می‌خواهد تا ساعت سه صبح بیدار باشیم و در فرایند دردناک، دشوار و مسرّت‌بخشِ نوشتنِ پیش‌نویس زندگی نقشی داشته باشیم.
کاربر ۳۵۳۲۰۳۴
شکست واقعی در دوران بیست‌سالگی این است که اصلاً شکستی را تجربه نکنیم
کاربر ۳۵۳۲۰۳۴
ازخودراضی بودن یک‌جور بیماری است. خیلی هم واگیردار است. از یک کارمند به کارمند دیگری منتقل می‌شود.
phoenix
اگر در محل کارتان فرهنگ ازخودراضی بودن مخصوصاً نگاهِ بالا به پایین موج می‌زند، بازی تمام است. وسایلتان را جمع‌وجور کنید. وقت رفتن است.
phoenix
در دانشگاه تمام تکنیک‌ها و نظریه‌های مرتبط با نحوهٔ شیرجه زدن را یاد می‌گیرید. بعد از فارغ‌التحصیلی باید روی لبهٔ سکوی پرش بروید و شیرجه بزنید. بقیهٔ عمر هم باید یاد بگیرید چطور شنا کنید.
phoenix
در دنیای کار، کسی منتظرتان ننشسته است تا به شما یاد بدهد چطور کارتان را انجام دهید؛ آنها انتظار دارند خودتان همه‌چیز را یاد بگیرید.
phoenix
خدا چیزهایی را به آدم می‌دهد که ظرفیتش را دارد. گاهی، وقتی چیزی را به ما نمی‌دهد، دقیقاً همان چیزی را به ما داده است که با التماس از او می‌خواستیم.
phoenix
اگر همیشه بخواهیم طوری که «قرار بود» زندگی کنیم، آنگاه هیچ‌وقت به معنای واقعی نمی‌توانیم زندگی کنیم.
mmmm
دوست پیدا کردن و نگه داشتن دوستان در دههٔ بیست‌سالگی اراده می‌خواهد. بیایید این را یک‌جور چالش جمعی برای خودمان در نظر بگیریم و یک شانس دیگر به خودمان بدهیم و دوست پیدا کنیم.
Roya🌱

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۵۰۰
۲۴,۸۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۷
۸
صفحه بعد