بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب این دختر نامرئی نیست | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب این دختر نامرئی نیست اثر مارکوس سجویک

بریده‌هایی از کتاب این دختر نامرئی نیست

انتشارات:نشر پیدایش
امتیاز:
۴.۳از ۲۲ رأی
۴٫۳
(۲۲)
همهٔ مردم مثل هم نیستند. آدم‌های مهربان وجود دارند، آدم‌های بدجنس وجود دارند و همه‌جور آدم دیگری هم هست.
Book
این تجربهٔ عرفانی به ما می‌گوید که تصادف معنایی دارد. اما کی می‌داند چی؟
Book
هر چقدر هم که سعی کنید او را نادیده بگیرید، از او رو برگردانید و حتی فرار کنید، همچنان تمام عمر وفادارانه دنبال‌تان می‌آید. برای همین سرانجام پی به قدرت عشق خدا می‌برید و می‌فهمید که او تمام مدت آنجا، پشت سرتان، منتظرتان بوده است.
نویسنده و خواننده کتاب های شب🖤🌜
وقتی برادر کوچک‌تان را می‌دزدید یکی دو چیز حیاتی را باید بدانید، حتی اگر واقعاً او را ندزدیده باشید: چیز اول اینکه، اگر نداند که او را دزدیده‌اید کار خیلی ساده‌تر می‌شود و چیزِ دوم، اگر دلیل خوبی برای دزدیدنش داشته باشید راحت‌تر می‌توانید این احساس گناه را تحمل کنید.
کاربر ۱۵۸۲۹۰۵
با این‌حال مردم فکر می‌کنند من هرکاری که بخواهم می‌توانم انجام بدهم. من این‌طور نشان می‌دهم، اما این یک توهم است. یک نمایش است، نه چیزی بیش از آن.
الچاپو:)
یاد گرفتم دستم را هنگام سلام کردن به مردم جلو بگیرم. یاد گرفتم وقتی نگرانم تاب نخورم، یا به چشم‌هایم دست نزنم، یاد گرفتم هزار و یک کار بکنم تا به آدم‌های بینا کمک کنم فقط با من حرف بزنند. کار کردم تا مثل الانم به نظر برسم، با اعتمادبه‌نفس، معاشرتی و احتمالاً کمی از خود متشکر. مردم فکر می‌کنند من خیلی به خودم باور دارم، اما ندارم. من هیچ باوری به خودم ندارم، یا به اینکه چه کار می‌توانم بکنم، با این‌حال مردم فکر می‌کنند من هرکاری که بخواهم می‌توانم انجام بدهم. من این‌طور نشان می‌دهم، اما این یک توهم است. یک نمایش است، نه چیزی بیش از آن.
بوک تاب
آدم مجبور نیست سر تا ته چیزی را بفهمد تا آن را دوست داشته باشد، مگر نه؟ درواقع گاهی همین‌که چیزی را نمی‌فهمی باعث می‌شود بیشتر دوستش داشته باشی.
Bi-Eb
تصادف‌ها وجود ندارند، که فقط به نظر می‌رسد وجود دارند، که شاید اغلب تنها به این دلیل چیزی به نظرمان حیرت‌انگیز می‌آید که فراموش می‌کنیم دنیا واقعاً چقدر کوچک است و چقدر همهٔ ما به همدیگر و به تمام چیزهای دنیای کوچک‌مان وصلیم.
𝐑𝐎𝐒𝐄
امید هم چیز عجیبی است. چرا وقتی بیش از همه به چیزی نیاز دارید، انگار از همه‌چیز دورتر است؟
𝐑𝐎𝐒𝐄
باید وانمود کنید نترسیده‌اید، حتی اگر ترسیده باشید.
𝐑𝐎𝐒𝐄

حجم

۱۸۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۱۸۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۸۲,۲۰۰
تومان