بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب همه چیز درباره نویسندگی خلاق | طاقچه
کتاب همه چیز درباره نویسندگی خلاق اثر کرول  وایتلی

بریده‌هایی از کتاب همه چیز درباره نویسندگی خلاق

۳٫۷
(۵۸)
نویسنده‌ها کارشان نوشتن است! حرفِ نوشتن را نزن، فکرش را نکن، خوابش را نبین، دربارۀ کتاب بی‌نظیری که روزی می‌نویسی حرف نزن‌؛ فقط خفه‌خون بگیر و بنویس!
Hossein Javadi
وقتی کسی کارتان را رد می‌کند، به خودتان و نوشته‌تان بد و بیراه نگویید
آلوین (هاجیك) ツ
نویسنده‌ها کارشان نوشتن است! حرفِ نوشتن را نزن، فکرش را نکن، خوابش را نبین، دربارۀ کتاب بی‌نظیری که روزی می‌نویسی حرف نزن‌؛ فقط خفه‌خون بگیر و بنویس!
Gisoo
بدون دفتریادداشت از خانه بیرون نروید عادت کنید با دفترچه‌یاداشتتان این‌طرف و آن‌طرف بروید. وقتی نویسندگی را شروع کنید می‌بینید فکر‌ها، عبارات، سؤالات و کشفیات به طرز عجیبی در تمام طول روز و شب در ذهنتان جرقه می‌زند. اما شاید شما بخواهید قبل از اینکه برای همیشه از یادتان بروند آن‌ها را ثبت کنید. بنابراین دفعۀ بعدی که به یک لوازم‌التحریرفروشی رفتید چند دفترچه‌یادداشت کوچک بخرید. سپس هرکدام را همراه یک قلم کوچک یا مداد هر جایی که فکر می‌کنید مناسب است بگذارید؛ کنار میزْ همراه یک چراغ‌قوۀ کوچولو (برای نوشتن فوری نکات در نیمه‌شب! )، در کیف پول یا جیبتان، داخل ماشین، آشپزخانه، داخل جعبه‌ابزار باغبانی‌، روی لبۀ پیشخان، در حمام (به دلایل نامعلومی برخی از بهترین فکرها صبح‌ها، وقتی خواب‌آلوده هستم، و هنگام مسواک زدن به ذهن من می‌رسد) و در جالباسی که وقتی می‌خواهید کتتان را بپوشید و بیرون بزنید، آن را در جیب خود بگذارید.
zahra🌿
«چیزی را بنویس که عاشقش هستی و چیزی را بنویس که از آن می‌ترسی.
غلام رضا حافظی
در زندگی هرگز نمی‌توانید همه را راضی کنید
سقف پاره کن!
بنا به گفتۀ رمان‌نویسی به نام فای وِلدون، تنها چیزی که نویسنده احتیاج دارد قلم، کاغذ، گوشه‌ای خلوت و ارادۀ نوشتن است.
zahra🌿
یک زن و شوهر را تازه دزد زده است؛ آن‌ها خیلی ترسیده‌اند، اما صدمه ندیده‌اند. فکر کنید آن‌ها به هم چه می‌گویند؟ سه دوست قدیمی یک روز تمام باهم گلف بازی می‌کنند. گفت‌وگوهای آن‌ها را بنویسید. زنی‌ در پارک مشغول تماشای بچه خودش است که دارد بازی می‌‌کند. این زن چه فکرهایی می‌کند و با خود چه می‌گوید؟
melina
یکی از بهترین نصایح را من از گِرِگ بیر، نویسندۀ داستان‌های علمی و نویسندۀ رادیوی داروین و آوای خون، شنیده‌ام. او می‌گوید: «چیزی را بنویس که عاشقش هستی و چیزی را بنویس که از آن می‌ترسی. »
melina
بنابراین اگر آن را رد کنند، آدم داغان می‌شود،
زهرا

حجم

۶۲۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۵۶۰ صفحه

حجم

۶۲۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۵۶۰ صفحه

قیمت:
۱۶۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۰صفحه بعد