بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت | صفحه ۵۲ | طاقچه
کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت اثر رابین شارما

بریده‌هایی از کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

نویسنده:رابین شارما
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۴۹ رأی
۴٫۰
(۱۴۹)
در لذت بردن از قلب گل رز ایستادگی کن و برای آن وقت بیشتر و بیشتری بگذار. بعد از یکی دو هفته، می‌توانی این تکنیک را به مدت بیست دقیقه انجام دهی، بدون اینکه ذهنت به چیزهای دیگر منحرف شود. این اولین نشانهٔ باز پس گرفتن کنترل قلعهٔ مستحکم ذهنت است.
samad lavjeh
درست مثل نشت کردن هوا از لاستیک داخلی دوچرخه، نگرانی باعث می‌شود انرژی و نیروی نهفتهٔ ذهن نشت کنند و خیلی زود، دیگر انرژی‌ای باقی نخواهد ماند. همهٔ خلاقیت، نیک‌بینی و انگیزه‌ات از بین می‌رود و احساس می‌کنی خسته شده‌ای و تحلیل رفته‌ای. »
samad lavjeh
موفقیت بیرونی حتماً از موفقیت درونی آغاز می‌شود و با تغییر افکار
samad lavjeh
برای اینکه از زندگی‌ات بهرهٔ تمام ببری، باید جلوی دروازهٔ باغت، مانند نگهبان بایستی و فقط به اطلاعات خوب اجازهٔ ورود بدهی
samad lavjeh
الفبای نوشتاری برای لغت « نگرانی »، بسیار شبیه است به الفبای سمبلیک یک خرمن آتش برای سوزاندن مرده در تشییع جنازه
samad lavjeh
‘در زندگی اشتباه وجود ندارد، فقط درس وجود دارد. تجربهٔ منفی وجود ندارد، فقط فرصت‌هایی برای رشد، یادگیری و پیشرفت در طول جادهٔ تسلط بر خود وجود دارد. از تلاش است که قدرت به وجود می‌آید. حتی درد می‌تواند معلمی فوق‌العاده باشد.’ »
.........
برای آزاد کردن نیروی نهانی ذهن، بدن و روحت، اول باید تخیل خود را گسترش دهی. آن وقت می‌بینی که همه چیز از نو ایجاد می‌شود: ابتدا در کارگاه ذهنت و سپس در واقعیت. این فرایند را ‘ایجاد طرح اولیه’ نامیدم، زیرا هر چیزی که در دنیای بیرونی‌ات ایجاد می‌شود، از یک طرح اولیهٔ ساده روی صفحهٔ نمایش ذهنت در دنیای درونی‌ات نشأت می‌گیرد. کنترل افکارت را که یادگرفتی و هر آنچه را امیدوارانه، از این وجود مادی آرزو داری، به تصور درآوردی، نیروهای نهفتهٔ درونت بیدار خواهند شد. قفل قدرت حقیقی نهفتهٔ ذهنت را باز خواهی کرد تا آن زندگی جادویی را که معتقدم شایستگی‌اش را داری، برای خود به وجود آوری.
Zahra
رؤیاهای رؤیاپردازان بزرگ هرگز تحقق نمی‌یابد بلکه همواره رو به تعالی می‌رود. آلفرد لرد وایت‌هد
.........
چطور می‌توانی به دیگران توجه کنی و از آن‌ها مراقبت کنی، وقتی اصلاً نمی‌توانی به خودت توجه کنی؟ چطور می‌توانی کارهای خوبی انجام دهی، وقتی حتی نمی‌توانی احساس خوبی داشته باشی؟ من اگر خودم را دوست نداشته باشم، نمی‌توانم تو را دوست داشته باشم.
samad lavjeh
« یا خودی نشان بده یا در گمنامی بمان.
NIMA.B

حجم

۲۰۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۲۰۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

قیمت:
۵۳,۵۰۰
۲۶,۷۵۰
۵۰%
تومان