بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت | طاقچه
کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت اثر رابین شارما

بریده‌هایی از کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

نویسنده:رابین شارما
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۴۸ رأی
۳٫۹
(۱۴۸)
« اول از همهٔ، با شکوه تخیلت زندگی‌ات را سپری کن، نه با خاطراتت. »
helya.B
‘ذره‌ای از رایحهٔ گل رز همیشه روی دستی که آن را به تو داده می‌ماند.’
•° زهــــرا °•
شاید یوگی رامان به روشن‌ترین شکل ممکن این فرمول را بیان کرده باشد: ‘با دیدن یک فکر، عملی مرتکب می‌شوی؛ با ارتکاب آن عمل، عادتی به دست می‌آوری؛ با دیدن این عادت، شخصیتی به دست می‌آوری؛ با دیدن آن شخصیت، سرنوشتت را به دست می‌آوری.’
•° زهــــرا °•
بعضی کتاب‌ها را فقط باید مزه کرد، بعضی کتاب‌ها را باید جوید و بعضی دیگر را باید بلعید.
•° زهــــرا °•
‘هیچ انسانی تا بر خود مسلط نشود، آزاد نیست.’
NIMA.B
مدت کوتاهی پس از بیدار شدن، به عبادتگاه ساکت خود برو. متمرکز و آرام باش. سپس این سؤال را از خود بپرس: ‘اگر امروز آخرین روز زندگی‌ام باشد، چه کار می‌کنم؟
نفیسه
« خردمندان به من یاد دادند که در یک روز معمولی، یک شخص معمولی حدود شصت هزار فکر درذهن خود دارد و از همهٔ جالب‌تر اینکه ۹۵ درصد آن افکار مشابه افکار روز قبل هستند! »
گل یاس
بعضی کتاب‌ها را فقط باید مزه کرد، بعضی کتاب‌ها را باید جوید و بعضی دیگر را باید بلعید. و این ما را به نکتهٔ دیگری هدایت می‌کند. »
helya.B
« مانترا چیست؟ » « مانترا چیزی جز مجموعه‌ای از کلمات نیست که در کنار هم قرار گرفته‌اند و تأثیری مثبت به وجود می‌آورند. در زبان سانسکریت، ‘مان’ به معنای ‘ذهن’ و ‘ترا’ به معنای ‘آزاد کردن’ است. بنابراین مانترا عبارتی است برای آزاد کردن ذهن. جان، باور کن، مانتراها به گونه‌ای قدرتمند، تو را به این هدف می‌رسانند. »
helya.B
شاید برای اولین بار از زمانی که بچه بود، دوباره احساس سرزندگی و کامل بودن می‌کرد، کنجکاوی طبیعی و بارقهٔ خلاقانهٔ او به همراه اشتیاق و انرژی‌اش برای زندگی، به طور پیوسته بازگشت، احساس شادی و آرامش بیشتری می‌کرد، و دوباره شروع کرد به لبخند زدن.
helya.B

حجم

۲۰۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۲۰۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

قیمت:
۵۳,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵۳صفحه بعد