بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زندگی بی حد و مرز | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب زندگی بی حد و مرز اثر نیک وی آچیچ

بریده‌هایی از کتاب زندگی بی حد و مرز

۴٫۳
(۲۸)
گر ثابت‌قدم باشی، بعضی از زخم‌ها خیلی زود خوب می‌شوند. گاهی چیزی را از دست می‌دهی. گاهی رابطه‌ای گسسته می‌شود. گاهی مقروض می‌شوی. در اموری از این دست گیر نکن، به پیش برو. راه‌های تازهٔ پیش رو را پیدا کن. وقتی به بن‌بست رسیدی، نگو که این‌جا آخر دنیاست. بی‌تردید، راهی برای عبور هست. آن راه را جست‌وجو کن
کاربر ۳۵۵۱۸۸۵
زندگی تو هر اندازه که بد باشد، باز جای امیدی هست. زندگی به هر اندازه که بد باشد، باز روزهایی بهتر در پیش است. اگر زندگیت ویرانه است، تو می‌توانی از این ویرانه بالا بروی و از چشم‌اندازی برتر به پیرامون خود نگاه کنی. صِرف این‌که آرزو کنی همه‌چیز تغییر کند، چیزی را تغییر نمی‌دهد. این‌که تصمیم بگیری همین حالا دست به کار شوی، همه‌چیز را دگرگون می‌کند!
کاربر 1090445695
از مشکلات راه زندگی نترس و جا نزن. از آن‌ها فرار نکن، بلکه به استقبالشان برو. از رویدادها درس بگیر و رشد کن. راه‌حل مسئله‌ها را در خود مسئله‌ها جست‌وجو کن و پیدا کن. همهٔ رویدادها به خیری منتهی می‌شوند. در این، تردید نداشته باش. تو فقط بذرها را بکار و با شکیبایی منتظر بمان، باقی کارها را خدا انجام خواهد داد. او به باد و باران و خورشید فرمان خواهد داد تا بذرهای تو را برویانند. تو فقط منتظر محصول باش. هنگامی که با مانعی مواجه شدی، دست به کاری ابلهانه نزن. سر خود را به دیوار نکوب. خود را شکست‌خورده تلقی نکن. در زندگی، شکستی نیست. در زندگی، فقط درس هست و بس. فقط به دنبال بهترین راه‌حل باش و بدان که موانع همیشه در خدمتِ توانایی‌ها و فرصت‌های تو هستند.
میهمان
ممکن است زندگی تو اکنون پُر از دشواری‌ها باشد، اما تا زمانی که زنده هستی، تا زمانی که دشواری‌ها تو را از پا درنیاورده‌اند، هر چیزی ممکن است.
میهمان
چشم‌ها را باید شست، جورِ دیگر باید دید. مسئولیتِ وضعیتِ خود را به عهده بگیر و آنگاه عمل کن. نخست، به خود و ارزش‌های والای خود اعتماد کن. تو نمی‌توانی منتظر دیگران بمانی تا تو را کشف کنند. تو نمی‌توانی منتظر معجزه بمانی و یا منتظرِ موقعیتی ویژه و استثنایی. تو باید روی خود حساب کنی، آنگاه با توکل به لطف خداوند، دست به کار شوی.
میهمان
وقتی آدمی بدون دست و پا مثل من می‌تواند در مسابقات موج‌سواری جام درو کند، بنابراین، همه چیز ممکن است!
seemorgh

حجم

۲۳۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

حجم

۲۳۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد