بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بیشعوری | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بیشعوری اثر خاویر  کرمنت

بریده‌هایی از کتاب بیشعوری

۲٫۸
(۴۱۰)
«هیچ‌وقت با یک آدم عصبانی شبیه خودش رفتار نکن، بلکه ده برابر عصبانی‌تر از اون برخورد کن!
احمد
«به‌جای تولید ناخالص ملی، نسل جدیدی از بی‌شعورهای خالص ملی تولید می‌کنیم. »
Hamid MPour
«اگه جزِ راه‌حل نیستی، پس حتما بخشی از مساله‌یی! »
Raziyeh.Rabiei
بی‌شعورها اعتقاد دارند که تمام آدم‌های کره‌ی خاکی وظیفه دارند که خواسته‌های آن‌ها را برآورده کنند.
soroosh7561
اسقف، والتر را پیش من فرستاد و من به‌اش کمک کردم تا قبول کند هرگز او آدم دیندار و پرهیزگاری که وانمود می‌کرده، نبوده است. او یک بی‌شعورِ مذهبی بود.
محمدرضا
وقتی که مسوولان مدرسه به‌جای بالابردن وضعیت کیفی آموزش، زمان بیش‌تری را به برنامه‌های فوق‌برنامه و جنبی اختصاص می‌هند، اطمینان داشته باشید که تمام جامعه بی‌شعور شده است.
f_altaha
مثل بسیاری از بیماری‌ها، بی‌شعوری هم ممکن است ارثی باشد. خیلی از بی‌شعورها، بیماری‌شان از پدر یا مادرشان به‌شان رسیده. البته بعضی از فرزندان افراد بی‌شعور آن‌قدر از رفتار بی‌شعورانه‌ی والدین‌شان متنفر می‌شوند که از هر خصوصیت بی‌شعورانه‌یی پرهیز می‌کنند، اما متاسفانه بیش‌ترشان به این ویروس بی‌شعوری آلوده شده و مثل والدین‌شان یک بی‌شعورِ لعنتی و کوفتی‌ می‌شوند.
محمدرضا
به قول یکی از بی‌شعورها: «اگه جزِ راه‌حل نیستی، پس حتما بخشی از مساله‌یی! » فقط یک بی‌شعورِ در حالِ درمان می‌فهمد این حرف یعنی چه!
Mohammad Beykverdilou
اگر احساس می‌کنید با خواندن این کتاب به شما توهین شده، می‌توانید سه کار بکنید: ۱. از دولت کشورتان بخواهید که نویسنده و کتاب را محکوم کند. (این عمل باعت فروش بسیار بالای کتاب خواهد شد. ) ۲. جشن کتاب‌سوزی راه بیاندازید! این عمل شبکه‌های خبری را جذب کرده و عملا تبلیغی برای ما محسوب می‌شود. نامه‌ی اعتراض‌آمیز به نمایندگان مجلس بنویسید، آن‌گاه آن‌ها نیز خواهند فهمید که شما نیز بی‌شعورید!
ravansorkh
بی‌شعورها: - هرگز برای هیچ‌چیزی در صف نمی‌ایستند و همیشه راهی برای این‌که خودشان روا در صف جا بدهند، هست. - خواسته‌های‌شان همیشه دستوری‌ است. «لطفا» و «خواهش» در ادبیات‌شان جایی ندارد. - اهل تمجید و تعریف نیستند، مگر این‌که بخواهند با تمجید و تعریف یک نفر دیگر، به بچه‌شان سرکوفت بزنند و بگویند: تو چرا مثل او نیستی! - همیشه با گوشه و کنایه حرف می‌زنند. - حرف‌زدن‌شان با داد و هوار است. - کارهای دیگران را به اسم خودشان ثبت می‌کنند. - تا زمانی‌که پاسخ حمله‌های‌شان را ندهید، حمله می‌کنند. - در هر صورت صحنه‌ی وقوع تصادف را به هم می‌زنند، مگر این‌که توی ماشین گیر کرده باشند. - اعتقاد دارند که نزاکت چیزی‌ است که برای دیگران ساخته شده نه برای آن‌ها. -یک روز خوب برای آن‌ها، روزی‌ است که به دیگران چیز خوبی نگویند.
من

حجم

۱۵۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

حجم

۱۵۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان