بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بانوی تمام‌عیار | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب بانوی تمام‌عیار اثر موسی زمان‌زاده

بریده‌هایی از کتاب بانوی تمام‌عیار

۳٫۰
(۴)
مردها برای رضایت زنان‌شان از هیچ اقدامی فروگذار نیستند. بسیاری از مردها اتومبیل‌های قدیمی را خودشان سوار می‌شوند تا زنان‌شان اتومبیل‌های نو سوار شوند. آیا توجه بیش از این می‌خواهید؟
هدی✌
غر زدن به عبارتی، بیان نوعی نارضایتی و ناراحتی با جملاتی نارسا، نامناسب، کلیشه‌ای و پی در پی بدون هیچ برآوردی شایسته از موقعیت موجود و وضعیت شنونده است.
هدی✌
به او بگویید چه می‌خواهید. حرف‌تان را به طرزی محترمانه بزنید. از هر گونه صحبتی که بتواند حالت کنترل کننده داشته باشد خودداری نمایید.
هدی✌
مردان از زنانی که به عقب تکیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آن‌ها را به دست بگیرد بیزار هستند. به او نشان دهید با آن‌که شما از ایده‌های وی استقبال می‌کنید، خود نیز توانایی به انجام رسانیدن کارها را دارید.
هدی✌
بسیاری از زنان خواسته های خود را به گونه ای مطرح می‌سازد که حالت آمرانه دارد و تولید رنجش فروان می‌کند.
هدی✌
غرزدن مانند خشمگین شدن، بروز ناپخته اعتراض است و فریاد زدن بروز نادرست خشم است
هدی✌
بهتر این است که خواسته خود را صریحا مطرح کنیم
هدی✌
شایسته است، خانم‌های خانه‌دار، افزون بر خانه‌داری، کارهایی را برای خود برگزینند و همواره مشغول باشند؛ به‌طور مثال کتاب‌های سودمند بخوانند و در رشته‌های مفید تحقیق و کنجکاوی کنند و بر علوم و اطلاعات خویش بیفزایند و نتیجه تحقیقات‌شان را به صورت کتاب یا مقاله در اختیار دیگران قرار دهند؛ به کارهای هنری، مانند نقاشی، خطاطی، گلدوزی، خیاطی، بافندگی و ... بپردازند. با اشتغال به این گونه کارها، هم به اقتصاد خانواده و هم به تولید و ترقی اقتصادی جامعه کمک می‌کنند. به علاوه، در اثر اشتغال به کار، از ابتلا به بیماری‌های روانی و ضعف اعصاب نیز تا حد زیاد مصون می‌مانند.
هدی✌
آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید که مردی را برگزیده‌اید دوست داشته و می‌خواهید باقی عمر خود را با وی سپری کنید. بنابراین تا زمانی که کاملاَ متقاعد نشده‌اید که برای یکدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور کند.
هدی✌
صمیمیت ارتباط روحی و عاطفی دو طرفه است.
هدی✌

حجم

۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

حجم

۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان