بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بانوی تمام‌عیار | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بانوی تمام‌عیار اثر موسی زمان‌زاده

بریده‌هایی از کتاب بانوی تمام‌عیار

۳٫۰
(۴)
تشکر به مرد قدرت پرواز می‌دهد. از هرکار کوچکی که برای شما انجام می‌دهد، تشکر و قدردانی کنید تا او نیز بی‌حساب به شما عشق بورزد.
هدی✌
مدام دنبال او نباشید، فضای رها شدن، این چیزی است که آنها گاهی به آن نیاز دارند. اگر به آنها این فضا را هدیه کنید، آنها نیز به شما عشق می‌ورزند.
هدی✌
چند راه‌برد کلی وضع کنید که چه چیز مقبول و موردپسند شما است و چه چیز نیست. با این کار هر دو نفر شما توجیهی برای خشم و ناراحتی خود در زمانی که هر کدام از شما رفتاری ناشایست و نامناسب داشته باشد، خواهید داشت.
هدی✌
مردها دوست دارند که مشکلات‌شان را به تنهایی حل کنند و اگر به شما چیزی نمی‌گویند یعنی به تنهایی قادرند موضوع را حل و فصل کنند و درصورت لزوم با شما (مشورت می‌کنند) در میان می‌گذارند. با نصیحت نکردن، زندگی خود را عاشقانه کنید.
هدی✌
شوهر خود را حلال مشکلات بدانید مشکل را به او بگویید و از او بخواهید آن را حل کند و تایید کنید که تنها او قادر به حل این مسئله است.
هدی✌
اگر قدرت مرد را نادیده بگیرید و یا از آن انتقاد کنید، بدانید که دیگر پری رویاهایش نخواهید بود. او به دنبال کسی است که به قدرت‌هایش ایمان داشته باشد و حتی ضعف‌هایش را در جهت تقویت توانایی‌هایش بپوشاند و یا مثبت جلوه دهد.
هدی✌
مرد عاشق قدرت است و از آن لذت می‌برد.
هدی✌
امام صادق علیه‌السلام می‌فرماید: «خداوند متعال، خواب زیاد، و فراغت بسیار را مبغوض می‌دارد». در حدیث دیگری می‌فرماید: «خواب زیاد، دین و دنیای انسان را ضایع و تلف می‌کند».
هدی✌
هرگاه یک مرد احساس کند که تعهد به یک دختر و ازدواج با وی سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبک زندگی وی می‌شود، سرسختانه به متعهد شدن مقاومت نشان خواهد داد حتی اگر عاشق آن دختر باشد. به وی نشان دهید که قادر به سازش با او هستید.
هدی✌
به ظاهر خود اهمیت دهید. این به بدان مفهوم نیست که شما مانند یک مدل قدم برداشته و یا لباس بپوشید. اما تاحدودی به ظاهر خود برسید. لباسی به تن کنید که بیانگر بهترین صفات‌تان و برازندهٔ شما باشد. با اعتماد به نفس رفتار کنید، مسواک بزنید، به ناخن‌های خود برسید و از عطر و ادکلن به حد متعادل استفاده کنید. گذشت زمان هم نباید اینها را تغییر دهد.
هدی✌

حجم

۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

حجم

۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان