بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بانوی تمام‌عیار | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب بانوی تمام‌عیار اثر موسی زمان‌زاده

بریده‌هایی از کتاب بانوی تمام‌عیار

۳٫۰
(۴)
وقتی شوهر به امور مالی رسیدگی می‌کند شما احساس آسیب‌پذیری می‌کنید، در ضمن احساس می‌کنید کسی هست که از شما نگهداری می‌کند و مراقب شماست.
هدی✌
گفتگوی معمولی مردی (یا زنی) با همسر شما امری طبیعی و عادی است. آن را نوعی تملق‌گویی به حساب آورید. به خاطر داشته باشید که اعتماد بنیاد هر رابطه می‌باشد. اجازه ندهید احساس ناامنی، ارتباط شما را تباه کند. از آن مهم‌تر، به همسر خود به همان اندازه احترام بگذارید که خود انتظار آن را از او دارید. اگر قرار است شما هرکاری را که بخواهید انجام دهید او نیز می‌تواند.
هدی✌
وقتی ما درآمد خانواده را تحت نظر می‌گیریم، شوهران‌مان را از لذت خرج کردن محروم می‌کنیم. در این شرایط شوهران ما هر اندازه موفق باشند خودشان را یک کارگر در نظر می‌گیرند.
هدی✌
این اشتباه خانم‌هاست که وقتی مردساکت است، مدام به سمت آنها می‌روند و با آنها حرف می‌زنند. اگر او ساکت است به مدتی سکوت نیازمند است و احترام به این سکوت یعنی صمیمیت بیش‌تر.
هدی✌
به پسرها از کودکی گفته شده که ارزش هر چیز در انجام آن است، اما از نطر دخترها ارزش هر چیزی فقط در انجام دادن آن نیست، بلکه در ارتباط برقرار کردن با آن است.
هدی✌
تو بی‌عرضه‌ای؛ یعنی فرو ریختن مرد؛ یعنی به دست خود خانه را خراب کردن. هر مفهوم مشابه تو بی‌عرضه‌ای، خواندن فاتحه‌ای بر صمیمیت و عشق متقابل مرد است.
هدی✌
بدون کمترین نگرانی رسیدگی به امور مالی را به شوهرتان واگذار نمایید.
هدی✌
آگاه باشید که همسرتان، به دلیل زن بودن شما را برگزیده و هیچ احتیاجی ندارد در جای دیگری به سادگی وسوسه شود. به‌خاطر داشته باشید شما به همان اندازهٔ افرادی که نسبت به آنها احساس خطر می‌کنید، شایسته هستید.
هدی✌
به تخیل و تصورات خود اجازه ندهید به شما امر کند که شریک زندگی‌تان چگونه فردی است.
هدی✌
بدانید دلخور شدن از دست همسرتان، کمکی به بهبودی وضعیت زندگی شما نخواهد کرد.
هدی✌

حجم

۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

حجم

۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان