بریده‌های کتاب بانوی تمام‌عیار
کتاب بانوی تمام‌عیار اثر موسی زمان‌زاده

کتاب بانوی تمام‌عیار

۳٫۰
(۴)
تنها خواسته‌تان را مطرح کنید و بقیه کارها را به او واگذار نمایید.
هدی✌
مردان از زنانی که به عقب تکیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آن‌ها را به دست بگیرد بیزار هستند. به او نشان دهید با آن‌که شما از ایده‌های وی استقبال می‌کنید، خود نیز توانایی به انجام رسانیدن کارها را دارید.
هدی✌
امیر مومنان علی علیه‌السلام می‌فرماید: «خدا، مومنی را که به حرفه و کاری مشغول و امین باشد، دوست دارد».
هدی✌
شناخت شما از انتخاب مرد که برگزیده‌اید باید به حدی باشد که قادر به تعیین این موارد باشید: الف) او بتواند متعهد باشد. ب) وی برخوردار از بسیاری از ویژگی‌ها و صفاتی است که شما همواره در مرد دلخواه خود جستجو می‌کردید. ج) شخصیت وی شما را ملزم به احترام و ستایش از وی کند. د) وی بیش‌تر در آزمون وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران شما را سربلند کرده است. ه) و آن که باید مطمئن شوید که وی شما را حقیقتاَ دوست دارد.
هدی✌
توانایی‌های همسرتان را مدام تاکید کنید، او صاحب بهترین توانایی‌ها و شایسته‌ترین شوهراست و تایید مردها یعنی فوران صمیمیت.
هدی✌
هرگز درآمد و پول‌تان را به رخ همسرتان نکشید. حتی اگر درآمدی بیش‌تری هم دارید، هرگز به روی خودتان نیاورید. بگذارید همسرتان احساس کند که همه چیز در دست اوست و اداره امور مالی خانواده به دست قدرتمند همسرتان اداره می‌شود.
هدی✌
یک مرد به همسری نیاز دارد که او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد
هدی✌
پافشاری در رفتاری که در آن زنان به منظور اهمیت دادن به مرد خود مرتباَ با وی سازش کرده و از ابراز عقاید و نظرات خود پرهیز می‌کنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه وی می‌خندند، هیچ‌گاه نتیجه بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید، شاید مرد شما در حال امتحان شما باشد.
هدی✌
همواره همان فردی باشید که هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهم‌ترین خصلتی باشد که مردان در زنان جستجو می‌کنند.
هدی✌
مرد عاشق تشویق است. کف زدن‌ها را فراموش نمی‌کند و پشت او زدن به علامت تشویق را حس می‌کند. مرد آفرین شما را همیشه به خاطر می‌سپارد.
هدی✌

حجم

۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

حجم

۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد