بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب گستره؛ عمق یا وسعت؟ | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب گستره؛ عمق یا وسعت؟ اثر دیوید اپستین

بریده‌هایی از کتاب گستره؛ عمق یا وسعت؟

۴٫۲
(۷۳)
بهتر است به‌جای پرسیدن این سؤال که آیا کسی سرسخت است یا خیر بپرسیم او چه‌وقت سرسخت است؟ اگاس می‌گوید: «اگر شخصی را در موقعیتی متناسب با خودش قرار دهیم، او احتمالاً به‌سختی کار خواهد کرد و از نگاه بیرون انسانی سخت‌کوش به نظر می‌رسد.»
عاطفه
خودتان را نه با افراد جوان‌تری که به شما شباهتی ندارند، بلکه با دیروزتان مقایسه کنید. سرعت پیش‌روی هر شخص متفاوت است؛ بنابراین به هیچ‌کس اجازه ندهید احساس عقب افتادن را به شما منتقل کند.
Travis
همان‌طور که رابین هوگارت می‌گوید، بخش اعظم زندگی به «تنیس مریخی» شبیه است؛ می‌توانید بازیکنان را ببینید که با توپ و راکت در زمین بازی ایستاده‌اند، اما هیچ‌کس قوانین را تعریف نکرده است. وظیفهٔ شماست که قوانین را استخراج کنید، آن‌هم درحالی‌که بدون هیچ اطلاعی تغییر می‌کنند.
erfan korki
بهتر است به‌جای تلاش‌کردن برای یک هدف، پیشاپیش برای موقعیتی نویدبخش تلاش کنیم؛ درواقع موفق‌ترین افراد چنین روشی را انتخاب می‌کنند.
msafarian
بیشتر کارهایی که من در یک دههٔ گذشته انجام داده‌ام وقتی دانش‌آموز دبیرستان بودم اصلا وجود نداشتند... در چنین دنیایی داشتن برنامه‌های مشخص ایدهٔ خوبی نیست.
Anahid
چالشی که همهٔ ما با آن مواجه‌ایم نحوهٔ حفظ مزایای مربوط به تجربه‌های متنوع و وسیع، تفکر میان‌رشته‌ای و تمرکز دیرهنگام در دنیایی است که به‌صورت فزاینده‌ای انسان‌ها را به‌سوی فراتخصصی‌سازی سوق می‌دهد.
حسین
تحمل کردن اشتباه‌های بزرگ می‌تواند بهترین فرصت‌های یادگیری را فراهم کند.
Peyvand
موانعی که یادگیری را در کوتاه‌مدت چالش‌برانگیزتر، کندتر و مأیوس‌کننده‌تر و در بلندمدت بهتر می‌کنند.
Peyvand
«اگر به شما بگویند "این ایده بسیار منطقی و خوب است. آن را دنبال کن." احتمال اینکه شما نخستین شخصی باشید که از عهدهٔ آن برمی‌آید چقدر است؟ دقیقاً صفر.»
mostafasharif
ما فقط از طریق زندگی‌کردن می‌آموزیم که چه کسی هستیم، نه پیش از آن.
سهیل مقدم

حجم

۴۳۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

حجم

۴۳۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان