بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی اثر جیمز آلن

بریده‌هایی از کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی

نویسنده:جیمز آلن
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۰از ۳۰ رأی
۴٫۰
(۳۰)
این کتاب، نتیجه مراقبه و تجربه است. رساله‌ای نظری نیست، بلکه راهنمایی عملی است. هدف آن الهام بخشیدن به مردان و زنان است تا درک کنند که «ما خودِ خویشتنمان را» از طریق قدرت افکاری که انتخاب می‌کنیم و در خود می‌پرورانیم؛ می‌سازیم. ذهن، بزرگ‌ترین سازنده زندگی شماست که هم شخصیت درونی و هم شرایط بیرونی شما را شکل می‌دهد.
Moon
ذهن، قدرت اصلی است که شکل می‌گیرد و می‌سازد؛ ما همان ذهن، در قالب یکی از ظواهری هستیم که می‌تواند به خود بگیرد. با استفاده از این ابزار، ما کاری را که می‌خواهیم شکل می‌دهیم و زندگی‌مان را خوب یا بد می‌سازیم. ما در خفا می‌اندیشیم و آنچه می‌اندیشیم اتفاق می‌افتد؛ جهان بازتاب ما است؛ آینه‌ای که تفکرات ذهنی را می‌نمایاند.
Moon
رؤیایی که در ذهن خود دارید، آرمانی که در قلب خود دارید؛ این همان چیزی است که شما زندگی خود را با آن خواهید ساخت و به آن تبدیل خواهید شد.
کاربر BHMAN P
الماس با استخراج از معادن زیرزمینی به دست می‌آید. اگر در اعماق روحتان کاوش کنید، ثروت جدیدی از درک، خرد و قدرت به دست خواهید آورد. شما این حقیقت را درک خواهید کرد که «جوینده یابنده است و اگر دری را بزنید به رویتان گشوده خواهد شد.»
کاربر ۳۵۴۹۲۰۹

حجم

۲۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۲۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۷
۸
صفحه بعد