بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی اثر جیمز آلن

بریده‌هایی از کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی

نویسنده:جیمز آلن
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۰از ۳۰ رأی
۴٫۰
(۳۰)
اندیشه‌هایی مانند آرزوی بهترین‌ها برای همه مردم، پیدا کردن بهترین‌ها در هر اتفاقی، راضی بودن از هر شرایطی، درگاهی به سوی بهشت هستند.
Moon
اگر می‌خواهید از بدن خود در برابر بیماری محافظت کنید، ذهن خود را تصفیه کنید. اگر می‌خواهید از نظر فیزیکی جذاب باشید، ذهنتان را زیباتر کنید. اندیشه‌هایی مانند حسادت، نفرت، بی‌علاقگی، دلسردی و ناامیدی، جسم را از تابش طبیعی‌اش محروم می‌کند. «چهره ترش‌رو»، بیانگر افکار تلخ است.
Moon
افکار سالم به عادات سالم تبدیل می‌شوند. تصویری از خود را بسازید که سرشار از انرژی و نیروی حیات می‌درخشد، در هماهنگی با آن تصویر عمل کنید و شما آن‌چنان رشد خواهید کرد تا بتوانید آن را در واقعیت مجسم کنید.
Moon
تو همان چیزی هستی که می‌خواهی باشی. تنها شکست است که به دنبال راضی کردن خود با بهانه دروغین «شرایط محیطی» است. ذهن قوی اوج می‌گیرد و رها می‌شود. چنین ذهنی ارباب زمان می‌شود و فضا را فتح می‌کند، ذهن شما، زرنگ‌تر از شانس شیّاد است؛ تاج پادشاهی را از شرایط می‌گیرد و شرایط را در خدمت خود قرار می‌دهد. اراده درونی شما، آن نیروی نامرئی، ذهن و روح، می‌تواند راهی برای رسیدن به هر هدف ایجاد کند، و هر چیزی را در مسیر خود تسخیر کند.
Moon
انضباط فردی، کلید به دست آوردن هر چیزی است که می‌خواهید، مهم نیست که اهدافتان اهمیت زیادی داشته باشند یا بی‌اهمیت باشند. حتی افرادی که تنها هدفشان کسب ثروت است باید فداکاری‌های زیادی برای به دست آوردن آن انجام دهند.
Moon
هر کجا به این موضوع پی بردیم که چه کسی هستیم و خودمان را پیدا کردیم، آنگاه وجود داریم و باید قادر به رشد باشیم. وقتی از یک شرایط خاص درس می‌گیریم، باید بدانیم که دیگر آن شرایط تمام شده است و باید برای ورود به شرایط جدید آماده شویم.
Moon
حتی ساده‌ترین موضوعات، روزنه‌هایی به سوی شناخت شخصی هستند. الماس با استخراج از معادن زیرزمینی به دست می‌آید. اگر در اعماق روحتان کاوش کنید، ثروت جدیدی از درک، خرد و قدرت به دست خواهید آورد. شما این حقیقت را درک خواهید کرد که «جوینده یابنده است و اگر دری را بزنید به رویتان گشوده خواهد شد.»
Moon
از میان همه اندیشه‌های متعالی و والایی که می‌توانید درباره‌اش صحبت کنید، هیچ‌کدام قوی‌تر از این نیست: که شما ارباب ذهن خود، نویسنده شخصیت خودتان و در نتیجه سازنده سرنوشت خود هستید. با قدرت هوش و عشق، شما کلید این را دارید که بتوانید هر موقعیتی را به نفع خود تبدیل کنید. شما این توانایی را دارید که خودتان و شرایط خود را تغییر دهید.
Moon
افکاری که در ذهن دارید، مسیر شما را تعیین کرده و زندگی شما را برای بهتر یا بدتر شدن هدایت می‌نمایند. اگر اندیشه‌های عبث و بی‌مهر و محبت داشته باشید، به درد و مصیبت گرفتار می‌شوید؛ همان‌طور که گاوآهن به دنبال گاو کشیده می‌شود. اما اگر با افکاری که شریف و خالص هستند، زندگی کنید، شادمانی همانند سایه به دنبالتان خواهد آمد.
Moon
همان‌گونه که گیاه از دانه جوانه می‌زند، هر عمل از بذر اندیشه رشد می‌کند. هر کاری که انجام می‌دهید و یا هر چیزی که می‌گویید در ذهن شما آغاز می‌شود. حتی زمانی که کارهای شما بدون تأمل و به صورت فی‌البداهه به نظر می‌رسند، آن‌ها نیز با افکار ناخودآگاه هدایت می‌شوند. رفتار و عمل، شکوفه تفکر است و شادی و رنج، میوه‌های آن هستند. ما محصول شیرین یا تلخی را که در باغ درون خود کاشته‌ایم، درو می‌کنیم.
Moon

حجم

۲۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۲۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان