بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی | طاقچه
کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی اثر جیمز آلن

بریده‌هایی از کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی

نویسنده:جیمز آلن
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۰از ۳۰ رأی
۴٫۰
(۳۰)
از میان همه اندیشه‌های متعالی و والایی که می‌توانید درباره‌اش صحبت کنید، هیچ‌کدام قوی‌تر از این نیست: که شما ارباب ذهن خود، نویسنده شخصیت خودتان و در نتیجه سازنده سرنوشت خود هستید.
j.h
اهداف ما باید هماهنگ با افکار ما باشند؛ هم آگاه و هم ناخودآگاه؛ وگرنه هرگز تحقق نخواهند یافت
Moon
مردم آنچه را که می‌خواهند جذب نمی‌کنند، اما آنچه هستند را به سوی خود جذب می‌کنند. هوس‌ها، خیالات و آرزوهایمان ممکن است به حقیقت نپیوندند، اما آنچه هستیم، همیشه در زندگی بیرونی ما آشکار خواهد شد. محتوای ذهن و قلب‌های ما نمی‌تواند مدت زیادی پنهان بماند. سرنوشت، چیزی خارج از کنترل شما نیست. شما سرنوشت خود هستید. شخصیت شما همان سرنوشتتان است. آرزوها و رؤیاهایتان زمانی به حقیقت می‌پیوندند که با اندیشه‌ها و اعمال شما هماهنگی داشته باشند.
Moon
شما به طور طبیعی به سمت چیزی جذب می‌شوید که ذهن شما روی آن متمرکز است. شما به بلندی بزرگ‌ترین آرزوی خود اوج می‌گیرید، یا به همان میزانِ تمایلِ کنترلِ خود، تنزل خواهید کرد.
j.h
ذهن، بزرگ‌ترین سازنده زندگی شماست که هم شخصیت درونی و هم شرایط بیرونی شما را شکل می‌دهد.
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳
افکار سالم به عادات سالم تبدیل می‌شوند. تصویری از خود را بسازید که سرشار از انرژی و نیروی حیات می‌درخشد، در هماهنگی با آن تصویر عمل کنید و شما آن‌چنان رشد خواهید کرد تا بتوانید آن را در واقعیت مجسم کنید. اگر می‌خواهید از بدن خود در برابر بیماری محافظت کنید، ذهن خود را تصفیه کنید. اگر می‌خواهید از نظر فیزیکی جذاب باشید، ذهنتان را زیباتر کنید. اندیشه‌هایی مانند حسادت، نفرت، بی‌علاقگی، دلسردی و ناامیدی، جسم را از تابش طبیعی‌اش محروم می‌کند. «چهره ترش‌رو»، بیانگر افکار تلخ است.
مهتاب حیدری
انضباط فردی، کلید به دست آوردن هر چیزی است که می‌خواهید، مهم نیست که اهدافتان اهمیت زیادی داشته باشند یا بی‌اهمیت باشند.
lale shafiee
در اقیانوس زندگی، جزایر خوشبختی وجود دارند. ساحلِ آفتابیِ رؤیایِ آرمانی‌تان در انتظارِ شما است. افکار خود را محکم نگه دارید. تمام چیزهایی که نیاز دارید در درون خودتان است. قدرت خود را بیدار کنید! انضباط فردی قدرت است. تفکر درست موجب برتری است. آرامش و متانت همان اعتماد به نفس است. به قلب خود بگویید، «آرام باش.»
Moon
هر چه افراد آرام‌تر باشند، موفقیت و نفوذ آن‌ها بیشتر می‌شود. دیگران به آن‌ها اعتماد خواهند کرد، به آن‌ها جذب خواهند شد و در زمان سختی به آن‌ها تکیه خواهند کرد. این توازن در شخصیت؛ متانت؛ شکوفهٔ تفکر درست و ثمره روح است. چنین شخصیتی ارزشمندتر از طلا است. ثروت محض، بدون آرامش ذهنی، هیچ‌گونه رضایتی به همراه ندارد.
Moon
حتی زمانی که رویدادها و شرایط خارج از کنترل ما قرار دارند، افکار ما در موردشان و واکنش‌هایمان به آن‌ها در کنترل ما است.
Moon

حجم

۲۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۲۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد