بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی اثر جیمز آلن

بریده‌هایی از کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی

نویسنده:جیمز آلن
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۰از ۳۰ رأی
۴٫۰
(۳۰)
هر چه بیشتر افکار خود را تعالی ببخشید، مصالح خود را در راستای نفع خانواده، دوستانتان، همه مردم و حتی در راستای نفع کل زمین و همه موجودات توسعه دهید، موفقیت شما بیشتر خواهد بود و دستاوردهای شما بیشتر دوام خواهد آورد.
Arsalan.kh
مردم آنچه را که می‌خواهند جذب نمی‌کنند، اما آنچه هستند را به سوی خود جذب می‌کنند. هوس‌ها، خیالات و آرزوهایمان ممکن است به حقیقت نپیوندند، اما آنچه هستیم، همیشه در زندگی بیرونی ما آشکار خواهد شد. محتوای ذهن و قلب‌های ما نمی‌تواند مدت زیادی پنهان بماند. سرنوشت، چیزی خارج از کنترل شما نیست. شما سرنوشت خود هستید. شخصیت شما همان سرنوشتتان است. آرزوها و رؤیاهایتان زمانی به حقیقت می‌پیوندند که با اندیشه‌ها و اعمال شما هماهنگی داشته باشند. مبارزه با شرایط بیهوده است. شما نمی‌توانید محیط و اطرافیان خود را تغییر دهید، در حالی که به افکار مشابهی که شما را به اینجا آورده است، فکر کنید. برای اینکه شرایط خود را بهبود ببخشید باید خود را بهبود دهید.
مهتاب حیدری
کسانی که از شکست‌هایشان درس می‌گیرند، از هر شرایطی سود می‌برند، با قدرت فکر می‌کنند، جسارت دارند و استادانه عمل می‌کنند. زمانی که به هدفی اعتقاد دارید، طرحی برای دستیابی به آن ایجاد کنید. دچار حواس‌پرتی نشوید، ترس و تردید تنها شما را از مسیر اصلی خارج می‌کند. کسانی که بر ترس تمرکز می‌کنند هرگز چیزی را به دست نمی‌آورند. قدرت انجام این کار از اعتمادی که به خود برای انجام کار دارید، بر می‌آید. اگر با هدفتان متحد شوید، تمام فکر شما انرژی می‌گیرد و به شما شهامت رویارویی و غلبه بر هر مانعی را می‌دهد. تفکر هدفمند یک نیروی خلاق است. اگر این را درک کنید آنگاه آماده‌اید که چیزی بیش از مجموعی از افکار آشفته و تغییریافته باشید. این توصیه را عملی کنید و آنگاه استادِ قدرتِ ذهنیِ خود خواهید شد.
Moon
شما آنچه را که هستید به خود جلب می‌کنید. آنچه را که می‌بخشید، باز پس می‌گیرید.
Moon
در طول تاریخ، عموماً گفته می‌شود: «بسیاری از مردم تحت ستم هستند، زیرا اقلیتی بر آنها فرمانروایی می‌کنند؛ بنابراین باید از رهبران متنفر باشیم.» اگر این دیدگاه را معکوس کنیم چه؟ «رهبران خوب نایاب هستند، زیرا اکثر مردم تنها پیرو آن‌ها هستند. بیایید فکر کردن را متوقف کنیم و مانند قربانیان ناتوان رفتار نکنیم، قیام کنیم و رهبرانی قدرتمند شویم.»
Atefe Moshaver
ساده‌ترین موضوعات، روزنه‌هایی به سوی شناخت شخصی هستند. الماس با استخراج از معادن زیرزمینی به دست می‌آید. اگر در اعماق روحتان کاوش کنید، ثروت جدیدی از درک، خرد و قدرت به دست خواهید آورد
کاربر ۲۰۸۰۳۹۶
شما با بدست گرفتن کنترل آگاهانهٔ ذهنتان، می‌توانید زندگی خود را دوباره احیا کنید.
کاربر ۲۰۷۸۰۰۲
به عنوان یک قاعده کلی، ما مسئول جایی هستیم که در آن قرار داریم. ما همان کسی هستیم که ما را به اینجا آورده است
فاطیما
با تلاش‌هایتان، باید ویژگی‌هایی را که در دیگران تحسین می‌کنید، در خود پرورش دهید.
Motahhare
افکار سالم به عادات سالم تبدیل می‌شوند. تصویری از خود را بسازید که سرشار از انرژی و نیروی حیات می‌درخشد، در هماهنگی با آن تصویر عمل کنید و شما آن‌چنان رشد خواهید کرد تا بتوانید آن را در واقعیت مجسم کنید.
asefi1365

حجم

۲۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۲۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان