بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های بزرگ | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های بزرگ اثر استیون هاوکینگ

بریده‌هایی از کتاب پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های بزرگ

۳٫۲
(۵۷)
بیایید برای هر مرد و زنی جهت بهره‌مندی از فرصت داشتن یک زندگی سالم مبارزه کنیم. زندگی توام با امنیت، مملو از فرصت‌ها و عشق. همهٔ ما مسافران زمان هستیم که با هم به‌سوی آینده سفر می‌کنیم. اما بیایید تا با هم کار کنیم و آینده را آن‌گونه بسازیم که دوست داریم به ملاقات آن برویم. شجاع، کنجکاو و مصمم باشید تا بر سختی‌ها غلبه کنید. همهٔ این‌ها را می‌توان انجام داد.
negin
بنابراین به‌خاطر داشته باشید که به بالا و به ستاره‌ها نگاه کنید نه به پایین و پیشِ پای خود. سعی کنید آن‌چه را می‌بینید حس کنید و دربارهٔ هر آن‌چه جهان را به‌وجود آورده با شگفتی نگاه کنید. کنجکاو باشید. بدانید زندگی هرقدر هم مشکل به‌نظر برسد همواره چیزی وجود دارد که شما می‌توانید آن را انجام داده و در آن موفق شوید. آن‌چه مهم است آن است که فقط فرصت‌ها را از دست ندهید. تخیل خود را از بند رها کنید و آینده را شکل دهید.
کاربر ۲۰۹۱۷۱۱
می‌توانستم در یک پوسته محدود باشم و خود را پادشاه فضای بی‌نهایت بنامم
eskandari
گفته می‌شود حقیقت گاهی عجیب‌تر از داستان است و جایی نیست که واقعی‌تر از سیاه‌چاله‌ها باشد.
eskandari
بعداً به مدرسهٔ سن آلبانز رفتم. هیچ‌وقت از حد میانگین کلاسی بالاتر نبودم چراکه دانش‌آموزان کلاس همه باهوش بودند؛ اما با این‌حال به من اینشتین می‌گفتند. شاید در من نشانه‌هایی از یک چیز برتر دیده بودند. وقتی دوازده سالم بود یکی از دوستانم با دوست دیگرم سر یک جعبه شیرینی شرط بست که من هرگز به جایی نخواهم رسید.
Mohammad Ali Zareian
برخی مفاهیم و معانی ارزشمند فیزیکی را که به‌نظرم استیون هاوکینگ آن‌ها را گاهی شتاب‌زده و در مواردی سطحی تعبیر کرده است عمیق‌تر و دقیق‌تر مورد بحث و بررسی قرار دهم. این نقد مختصر را می‌توانید در انتهای همین کتاب مطالعه بفرمایید.
eskandari

حجم

۲۱۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

حجم

۲۱۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
۱۰,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد