بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ستاره‌بخش | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ستاره‌بخش اثر جوجو مویز

بریده‌هایی از کتاب ستاره‌بخش

نویسنده:جوجو مویز
انتشارات:نشر روزگار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳۰ رأی
۴٫۳
(۳۰)
یک زن، می‌تواند خشم خود را به خاطر حمایت از کسی که دوستش دارد بهتر نشان دهد تا به کسی که به خود او آسیب زده است.
یك رهگذر
«در جستجوی علم باشید تا جهان وسیع‌تری داشته باشید.»
مهدی
...می‌گویند، ازدواج حقوق آدمی را نصف می‌کند و وظایف او را دو برابر
مهدی
گفت: «می‌دانی چه چیز این کرم‌های شب‌تاب شگفت‌انگیز است؟ این موجودات فقط چند هفته زندگی می‌کنند اما در طرح عظیم خلقت زیادی نیستند. در همان مدت کوتاهی که زندگی می‌کنند نفس آدم از دیدن این زیبائی بند می‌آید.» و در حالی‌که انگشتش را روی دست آلیس می‌کشید ادامه داد: «پس تو هم می‌توانی آن‌ها را به چشم دیگری ببینی، آن‌وقت این تصویر زیبا تا ابد در ذهنت باقی می‌ماند، می‌توانی به هرکجا می‌روی آن را نیز با خودت ببری و هرگز فراموشش نکنی.»
یك رهگذر
«تس، تو گفتی که ستارگان هریک دنیایی هستند؟» «بله.» «همه مثل دنیاهای ما هستند؟» «نمی‌دانم، اما این‌طور فکر می‌کنم. گاهی به نظرم مثل سیب‌های درخت سیب خودمان هستند. بیشتر آن‌ها سالم و زیبا و براق، چندتایی را هم کرم خورده.» «ما روی کدام یک از آن‌ها زندگی می‌کنیم، سیب براق یا کرم‌خورده؟» «کرم خورده.» توماس هاردی، تس دوربرویلز
یك رهگذر
مشکلی که در این کشور وجود دارد این است که همه چیز، مثل وضع هوا، در آن طولانی می‌شود. مثل رودها و سرزمین‌مان. همه چیز کند و مبهم و خشن است و زندگی انسان‌ها را با تصویری سخت و مبهم می‌آفریند. ویلیام فاکنر «وقتی می‌میرم»
یك رهگذر
هیچ مذهبی بدون عشق وجود ندارد، مردم می‌توانند هرگونه دوست دارند راجع به مذهب خود صحبت کنند. اما اگر مذهبی به آن‌ها خوب بودن و مهربانی با انسان و حیوان را نیاموزد مذهب واقعی نیست. آنا سول، کتاب زیباروی سیاه
یك رهگذر
برای هر کاری زمانی وجود دارد، هر چیزی در زیر این آسمان زمان مناسبی دارد. زمانی برای تولد، زمانی برای مرگ، زمانی برای کاشتن و زمانی برای برداشت آنچه کاشته‌ای. زمانی برای کشتن و زمانی برای بهبودی. زمانی برای ویرانی و زمانی برای ساختن، زمانی برای گریستن و زمانی برای خندیدن، زمانی برای سوگواری و زمانی برای رقص.
یك رهگذر
می‌گویند، ازدواج حقوق آدمی را نصف می‌کند و وظایف او را دو برابر. لوئیزا می الکات در داستان زنان کوچک
یك رهگذر
«از تو نمی‌خواهم که مرا همیشه همین‌طور دوست داشته باشی. اما از تو می‌خواهم فراموش نکنی که همیشه، جایی در درونم همان انسانی است که امشب هستم.»
Mary gholami

حجم

۴۲۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

حجم

۴۲۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

قیمت:
۸۷,۰۰۰
۴۳,۵۰۰
۵۰%
تومان