بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قورباغه‌ات را ببوس | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب قورباغه‌ات را ببوس اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب قورباغه‌ات را ببوس

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۷ رأی
۴٫۵
(۱۷)
مهم نیست که از کجا آمده‌اید، آنچه واقعاً مهم است این است که به کجا می‌روید.
کاربر ۱۵۱۶۹۲۳
به عنوان فردی بالغ با کارایی بالا هر روز باید کارهایی را انجام دهید تا شما را به سمت قدرت بالقوه‌تان سوق دهد
Milad Aria
قانون مهمی اینجا وجود دارد. هرگز به خاطر نگرانی از اینکه دیگران چه فکری درموردتان خواهند کرد، کاری را شروع نکنید یا از کاری دست نکشید. سرانجام درخواهید یافت که هیچ کس واقعاً به شما فکر نمی‌کرده است. در حقیقت اگر بدانید که دیگران چقدر کم به ما فکر می‌کنند، احساس می کنید به شما توهین شده است.
mahsa
اولین کسانی که باید ببخشید، والدینتان هستند. خواه والدین شما در قید حیات باشد یا نه، در شهر خودتان باشند یا دور از شما باشند باید آزادانه آن‌ها را بابت حرف‌ها یا کارهای آزاردهنده‌ای که در دوران رشد شما انجام داده‌اند، ببخشید. باید بگویید: "خدا آن‌ها را برکت دهد. من آن‌ها را می‌بخشم و برایشان بهترین آرزوها را می‌کنم. " آنها بهترین‌های خود را انجام داده‌اند نکته اینجاست. والدین شما بسته به فردی که بودند و امکاناتی که داشتند برای شما بهترین کاری را که می‌توانستند کردند. آنها تمام عشقی که داشتند نثار شما کردند. بیشتر از آنکه به شما داده‌اند نداشتند.
mahsa
از هم اکنون هرگاه به شخصی اندیشیدید که هنوز باعث ناراحتی شما می‌شود با بهره‌گیری از هوش شگفت‌انگیزتان دلیلی برای بخشیدن و رها کردن او بیابید. به جای تکرار کارهای ناخوشایندی که فرد برای آزار شما انجام داده گذشت کنید، ببخشید و رها کنید. این امر خیلی زود به عادت تبدیل می‌شود و شخصیتتان در سمت بهبود تغییر می‌کند.
mahsa
وقتی آنقدر قوی شدید که بگویید: "من اشتباه فکر می‌کردم، من خطا کرده‌ام، من نظرم را تغییر داده‌ام، عبور از اتفاقات ناگوار و موانع زندگی بسیار آسان‌تر خواهند شد و این اتفاقات را به عنوان بخش طبیعی و عادی در رشد و توسعه شخصیت خود پذیرید. "
mahsa
یکی از نشانه‌های بلوغ پذیرفتن این موضوع است که شما کامل نیستید و گاهی اشتباه می‌کنید. در گذشته انتخاب‌ها و تصمیمات بدی داشته‌اید که نتایج بدی را به وجود آورده است. بقیه هم اینگونه بوده‌اند. پس بزرگ شوید و به نژاد انسانها بپیوندید.
mahsa
هر نوع مقاومتی سرچشمه اصلی استرس، منفی‌نگری و حتی افسردگی است. نقطه مقابل مقاومت پذیرش است. برای شما ضروری است که بپذیرید در زندگی‌تان تغییری به وقوع پیوسته و بعد به زندگی ادامه دهید. یکی از قوانین بزرگ موفقیت این است که اتفاقات افتاده را بپذیرید و بدانید آنها را نمی‌توانید تغییر دهید. پذیرش واقعیت، اولین گام برای قبول مسئولیت و کنترل احساسات و پس از آن حرکت به سمت جایگاه‌های بهتر و بالاتر است.
mahsa
از آنجا که تغییرات غیرقابل اجتناب هستند، هر گاه با تغییری روبرو می‌شوید با تکرار عبارتی مثل "در هر تغییری فرشته‌ی خدا را می‌بینم" یاا "هیچ چیزی بی‌حکمت نیست" احساسات خود را خنثی کنید.
mahsa
افراد زیادی دائما از نگرانی و اضطراب رنج می‌برند. اغلب این افراد از والدین نگران این را آموخته‌اند. خوشبختانه ۹۹% مواردی که نگرانشان هستید، هرگز اتفاق نمی‌افتد. آنچه که درباره آن نگران نبودید باعث بیشترین ناخوشی‌های شما می‌شوند.
mahsa

حجم

۴۵۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۴۵۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان