بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول | صفحه ۶۱ | طاقچه
کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول اثر شارون  لیچر

بریده‌هایی از کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول

۳٫۷
(۳۸۳)
دنیا تغییر کرده است اما سیستم آموزشی ما همزمان با این تغییرات به پیش نرفته است. طبق گفته رابرت فرزندان ما سال‌ها وقتشان را تحت نظام آموزشی قدیمی سپری می‌کنند و موضوعاتی را مطالعه می‌کنند که هرگز مورد استفاده شان قرار نمی‌گیرند. و نهایتاً برای زندگی در دوره‌ای آماده می‌شوند که دیگر وجود خارجی ندارد.
محمدحسین
من هرگز شخصی را ملاقات نکرده‌ام که بابت از دست دادن پولش خوشحال باشد و در تمام سال‌های زندگی‌ام نیز هرگز ثروتمندی را ندیدم که حتی برای یکبار هم شده پولش را از دست نداده باشد. اما در عوض افراد بی پول بی شماری را دیده‌ام که در زندگی‌شان حتی یک ده سنتی هم از دست نداده‌اند. آنها به این می‌گویند سرمایه‌گذاری.
Rahman?!
گفت " پسر‌ها بچسبید به کار.‌ اما هر چه زودتر فکر در انتظار چک ماهیانه ماندن را از سرتان بیرون کنید آنوقت در بزرگسالی زندگی برایتان آسان‌تر خواهد شد. از مغزتان استفاده کنید و مجانی کار کنید. آنوقت مغزتان را‌های پول درآوردن آن هم فراتر از مقداری که من می‌توانم به شما بدهم نشان می‌‌دهد. شما متوجه چیز‌هایی می‌شوید که دیگران هرگز نمی‌شوند. متوجه فرصت‌هایی می‌شوید که درست جلوی چشم مردم است و خیلی‌ها اصلاً آن را نمی‌بینند چون تنها دغدغه‌شان گشتن به دنبال کار و‌امنیت شغلی است.
امید
پولدار‌ها می‌دانند که پول یک توهم است درست مثل هویجی که جلوی الاغ می‌گیرند. صدها میلیون نفر از افراد فقط به واسطه ترس و حرصی که دارند تو هم پول را در ذهنشان جای داده‌اند و فکر می‌کنند پول یک چیز واقعی است در حالی که پول یک چیز قراردادی و ساختگی است. صرفاً به خاطر حماقت و اعتماد بی پایه مردم است که این خانه کاغذی (پول ) هنوز اعتبار دارد و سر پاست. در واقع از بسیاری جهات هویج الاغ از پول با ارزش‌تر است.
امید
تمدن‌های بزرگ موقعی سقوط کردند که اختلاف میان دارا و ندار زیاد شد.
امید
اگر بدون فایق شدن بر ترس و حرصتان پولدار بشوید فقط در حکم برده‌ای خواهید بود که در‌آمد بالایی دارد.
امید
دلیل اصلی و اولیه فقر یا مشکلات مالی، ترس و جهالت است نه وضع اقتصادی یا دولت یا ثروتمندان یک جامعه
Zoe
برای این که معامله‌ای سود داشته باشد دو تا عامل در آن ضروری است : با صرفه بودن و تغییر. معاملات با صرفه گرچه زیاد هستند اما عاملی که باعث سودآور بودن‌شان می‌شود تغییر است
جواد
برای این که معامله‌ای سود داشته باشد دو تا عامل در آن ضروری است : با صرفه بودن و تغییر. معاملات با صرفه گرچه زیاد هستند اما عاملی که باعث سودآور بودن‌شان می‌شود تغییر است
جواد
وقتی نوبت به داشتن پول، عشق، شادی، فروش و مراودات برسد تنها کافی است که فرد ابتدا آنچه می‌خواهد را ببخشد و سپس از آن چیز دسته دسته به سویش سرازیر می‌شود.
جواد

حجم

۵۱۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۵۱۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان