بریده‌های کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول
اگر بفهمی که دلیل مشکلاتت خودت هستی آنوقت خودت را عوض می‌کنی، چیز یاد می‌گیری و عاقل‌تر می‌شوی. خیلی از مردم انتظار دارند همه آدمهای دنیا به غیر از خودشان عوض شوند.‌ اما بگذار بهت بگویم که تغییر دادن خودت از بقیه آسان‌تر است
امیر
یک ضرب المثل دیگر تگزاسی می‌گوید " همه می‌خواهند به بهشت بروند اما هیچ کس دوست ندارد بمیرد. " خیلی از افراد آرزو دارند که پولدار شوند اما از امکان از دست دادن پول واهمه دارند. بنابراین هیچوقت پولدار نمی‌شوند.
امیر
به عنوان نمونه یکی از پدر‌ها همیشه می‌گفت " من از پس خرید فلان چیز بر نمی‌آیم " و دیگری، گفتن این کلمات را ممنوع کرده بود و اصرار داشت که من بگویم " چطور می‌توانم از پس هزینه خرید فلان چیز بربیایم؟". یکی جمله‌اش اخباری بود و دیگری به صورت سؤالی آنرا مطرح می‌کرد. یکی شما را از زحمت فکر کردن راحت می‌کرد و دیگری شما را وادار به تفکر می‌کرد. آن پدرم که سریع پولدار هم شد به من توضیح می‌داد که با گفتن جمله " من از پس خرید فلان چیز بر نمی‌آیم " به صورت خود کار مغزت دست از کار می‌کشد. اما با پرسیدن سوال " چطور می‌توانم از پس هزینه خرید فلان چیز بربیایم؟" ذهنت شروع به کار کردن می‌کند.
Vahid&Maryam
اگر متوجه شدی که در چاله‌ای که کنده‌ای افتاده‌ای دست از کندن بیشتر بکش
Vahid&Maryam
امروزه خطرناک‌ترین توصیه‌ای که می‌توانید به فرزندتان داشته باشید این است که برو مدرسه نمرات خوب بگیر و دنبال کاری امن و مطمئن بگرد.
امیر
هر وقت احساس می‌کنید چیزی را کم دارید یا به چیزی نیازمندید اول از آن کمی ببخشید.
امید
در تمام سال‌های زندگی‌ام نیز هرگز ثروتمندی را ندیدم که حتی برای یکبار هم شده پولش را از دست نداده باشد.
ــسیّدحجّتـــ
ورشکستگی موقتی است اما فقر همیشگی است.
نیتا
تو بهتر است دیدت را عوض کنی. از اینکه من را سرزنش کنی و فکر کنی من عامل مشکلاتت هستم دست بردار. اگر فکر می‌کنی من عامل مشکلاتت هستم آنوقت باید من را عوض کنی. اگر بفهمی که دلیل مشکلاتت خودت هستی آنوقت خودت را عوض می‌کنی، چیز یاد می‌گیری و عاقل‌تر می‌شوی. خیلی از مردم انتظار دارند همه آدمهای دنیا به غیر از خودشان عوض شوند.‌ اما بگذار بهت بگویم که تغییر دادن خودت از بقیه آسان‌تر است.
@shaparak
مردم دو دسته‌اند یک دسته اجازه می‌دهند تا زندگی آن‌ها را به هر طرف بکشاند. یک عده هم هستند که عصبانی می‌شوند و جبهه می‌گیرند ‌اما جبهه‌گیری را در مقابل رئیس، شغل، همسر یا شوهرشان انجام می‌دهند. آنها متوجه نیستند که آن چیزی که مغلوبشان می‌کند فشار‌های زندگی است.
@shaparak

حجم

۵۱۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۵۱۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶۱صفحه بعد