بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند | صفحه ۲۶ | طاقچه
کتاب کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند اثر فلیپا پری

بریده‌هایی از کتاب کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند

۳٫۷
(۱۷۶)
چیزی که یاد گرفتم اینه که وقتی بچه احساسی داره، مهم نیست چقدر ناخوشاینده یا چقدر دلم می‌خواد انکارش کنم، باید روی اون احساس اسم بذارم، باهاش بررسی کنم ببینم درست متوجه شده‌م و احساسش رو بپذیرم.
M.s Gholizade
وقتی فرزندانمان را به‌خاطر احساس بدی که دارند سرزنش می‌کنیم، دو دلیل برای گریه‌کردن به آن‌ها می‌دهیم: چیزی که در ابتدا به‌خاطرش ناراحت بودند و همچنین، حالا احساس بدی دارند؛ چون والدینشان عصبانی‌اند و هنوز احساس ناراحتی می‌کنند. با روش آرام‌کردن گریه و درک‌کردن به‌جای درگیرشدن پیش بروید. اگر شما احساسات کودک را جدی بگیرید و در مواقعی که نیاز دارند آن‌ها را آرام کنید، به‌تدریج یاد می‌گیرند که آرام‌کردن را نهادینه کنند و درنهایت می‌توانند آن را برای خودشان انجام دهند.
elham.md
چیزی که اهمیت دارد ساختار خانواده نیست، چگونگی ارتباط ما با یکدیگر است
elham.md
پذیرفتن آنچه در زمان حال کارساز است، یعنی آنچه ریشه در واقعیت دارد و نه آنچه براساس خیال‌پردازی می‌ترسید در آینده اتفاق بیفتد، روشی مفید برای برقراری ارتباط با کودکان است.
افسانه
انسان‌ها پیش‌از اینکه بتوانند فکر کنند «احساس» می‌کنند
افسانه
ینکه وقتی احساسات و حالات مختلفشان خود را تجربه می‌کنند، کنارشان باشیم تا احساس تنهایی نکنند. همچنین
ماهی
اصول رفتاری - به‌جای توصیف فرزندتان، خودتان را توصیف کنید؛ - وانمود نکنید که تصمیماتتان ریشه در واقعیت دارند، درحالی‌که درواقع ریشه در احساسات و اولویت‌هایتان دارند؛ - به یاد داشته باشید که هر دو در یک طرف هستید؛ - به‌جای دیکته‌کردن، همکاری و همفکری کنید؛ - معتمدنبودن شکاف ایجاد می‌کند و شما می‌توانید آن را با معتمدشدن اصلاح کنید؛ - و به یاد داشته باشید کودکان همان‌طور رفتار می‌کنند که با آن‌ها رفتار شده است.
دل‌آرام
کسانی‌که با شما همفکرند را پیدا کنید تا با آن‌ها صحبت کنید و برای دریافت کمک حرفه‌ای تردید نکنید. فکر نکنید وضعیتتان آن‌قدر بد نیست که بخواهید این کار را انجام دهید. شما نه‌تنها احساس آماده‌بودن و کافی‌بودن را به خودتان مدیون هستید، بلکه آن را به فرزندتان هم مدیونید.
دل‌آرام
به یاد داشته باشید: تجربه و احساساتتان بعداز اینکه فرزندی به زندگی‌تان وارد می‌شود، درست نیستند و اشتباه هم نیستند. هرقدر هم که عجیب و غیرعادی به نظر برسند، آن‌ها را در دلتان نگه ندارید.
دل‌آرام
زندگی هرگز ثابت نیست و تواناییِ پذیرفتن و کنارآمدن و استقبال از تغییرات مفیدتر از مقاومت دربرابر آن‌هاست.
کاربر ۶۳۷۴۳۲۵

حجم

۲۸۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

حجم

۲۸۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان