بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۳۰ روز تا سلامتی | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ۳۰ روز تا سلامتی اثر تام راث

بریده‌هایی از کتاب ۳۰ روز تا سلامتی

نویسنده:تام راث
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۱۳ رأی
۲٫۷
(۱۳)
ورزش کردن به‌تنهایی کافی نیست. سه بار ورزش در هفته کافی نیست. تحرک داشتن در تمام طول روز چیزی است که شما را سلامت نگاه می‌دارد.
احسان رضاپور
تعادل در تغذیه، تحرک و خواب شروع روز با یک صبحانهٔ سالم احتمال فعال بودن شما در ساعت‌های بعدی روز را افزایش می‌دهد. این امر باعث می‌شود در طول روز هم تغذیهٔ خوبی داشته باشید. مصرف غذای سالم همراه با فعالیت بدنی باعث می‌شود تا خواب شبانهٔ بهتری داشته باشید. این خواب خوب شبانه، داشتن تغذیه و تحرک مناسب را در روز بعدی برای شما آسان‌تر خواهد کرد.
احسان رضاپور
یکی از بزرگ‌ترین موانع خواب، کارهایی است که شما یک ساعت قبل از رفتن به رختخواب انجام می‌دهید
Hossein Shokhmgar
«دلیل اصلی چاقی در جهان چربی نیست، بلکه کربوهیدرات است».
Hossein Shokhmgar
یک راز کوچک پزشکی و علوم اجتماعی این است که «اندازه‌گیری به‌خودی خود باعث پیشرفت می‌شود».
Hossein Shokhmgar
وقتی از قبل برای انتخاب‌های سالم‌تر برنامه‌ریزی کنید، اجتناب از انتخاب‌های اشتباه و لحظه آخری آسان است.
احسان رضاپور
اگر چاره‌ای ندارید به‌جز اینکه در طول روز به‌مدت طولانی در یک‌جا بنشینید، حداقل آن را به مدت‌های کوتاه‌تر تقسیم کنید. چنانچه چند ساعت روی باسن خود بنشینید، قند خون و سطح انسولین شما به میزان خطرناکی افزایش می‌یابد. با این حال، وقفه‌های منظم می‌تواند این جهش‌ها را متعادل کند. به‌صورت تجربی، حتی دو دقیقه راه رفتن آرام و تفریحی بعد از ۲۰ دقیقه نشستن برای ایجاد ثبات در سطح قند خون کافی است. اگر بلند شدن و حرکت در اطراف برای شما راحت نیست، سعی کنید با هر روش ممکن، خود را به تحرک وادارید. کاری کنید که مجبور شوید در هر ساعت حداقل دو یا سه بار از جایتان بلند شوید.
احسان رضاپور
پیاده‌روی برای سلامتی شما مفید است، اما مثل دویدن احساس سرخوشی ایجاد نمی‌کند. چند بار آرام دویدن در هفته، ۵ تا ۶ سال به عمر شما اضافه می‌کند،
آتیلا
به‌طور میانگین افراد با بهترین عملکرد، ۸ ساعت و ۳۶ دقیقه می‌خوابیدند.
آتیلا
ورزش کردن به‌تنهایی کافی نیست. سه بار ورزش در هفته کافی نیست. تحرک داشتن در تمام طول روز چیزی است که شما را سلامت نگاه می‌دارد.
آتیلا
به‌سادگی می‌توان دریافت که غذاهای مختلف می‌توانند بر انرژی و خلق‌وخوی یک روز معمولی شما تأثیر بگذارند.
زهرا
ورزش اول وقت، هم احساس ناخوشایند بی‌تحرکی را از بین خواهد برد و هم انرژی مضاعفی برای شما در طول روز به همراه خواهد داشت.
زهرا
بی‌تحرک نشستن برای مدت طولانی در یک محل، چنانچه از جا برنخیزید و حرکت نکنید، باعث فشار مضاعف بر بدن شما می‌شود.
زهرا
به‌جای اینکه به‌خاطر نداشتن وقت، پیاده‌روی را کنار بگذارید، به این موضوع فکر کنید که پیاده‌روی فرصتی برای افزایش فعالیت بدنی است که به سلامتی بیشتر شما منجر می‌شود.
زهرا
خوب خوردن لزوماً سخت یا پیچیده نیست. تغذیهٔ سالم باید قابل‌تحمل و حتی لذت‌بخش باشد. به غذاهایی فکر کنید که برای کسب انرژی در کوتاه‌مدت و سلامتی در بلندمدت مفید هستند.
زهرا
نشستن مهم‌ترین تهدید برای سلامتی در عصر حاضر است که نادیده گرفته می‌شود. این مسئله یک مشکل نامحسوس و شایع است که سلامتی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در سطح جهان عدم فعالیت جسمی بیش از کشیدن سیگار باعث مرگ افراد می‌شود.
احسان رضاپور
به قول یک پژوهشگر جهانی معروف در زمینهٔ چاقی، دفعهٔ بعد که نان برشته با کره مصرف می‌کنید، بدانید که احتمالاً کره از نان سالم‌تر است.
Hossein Shokhmgar

حجم

۲۸۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۲۸۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد