بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب میدگارد ۱ | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب میدگارد ۱ اثر احمدرضا صالحی‌سیف‌آبادی

بریده‌هایی از کتاب میدگارد ۱

انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۴.۳از ۴۹۲ رأی
۴٫۳
(۴۹۲)
گذشت... و چیزی هم که گذشت هرگز برنمی‌گرده.
so
باید خودت‌این زندگی رو بسازی و‌این تنها، با سعی و تلاش فراوون بدست میاد نه با نا امیدی و غصه خوردن!
so
آن سوی سالن فریاد کشید:
:(Nahid):
عشق نه خیانته و نه جرم! بی‌اعتنایی به احساسات خیانته، هوس خیانته.
عاطفه
ـ تو حق نداشتی... چطور تونستی آریا...؟ تو به من خیانت کردی... تو به خودت خیانت کردی، به پروفسور،. به مردمت. حتی به خانواده ات... تو به همه ما خیانت کردی، ما به تو نیاز داشتیم... من تمام عمرمو صرف تو کردم ولی تو خیانت کردی. آریا تمام توانی را که برایش مانده بود در بازویش جمع کرد و هق هق کنان دست لرزانش را بالا آورد و به طرف ریش ژولیده و‌اشک آلود فترس دراز کرد‌اما فترس دست او را با قهر پس زد و گفت: "تو خائنی آریا" و بلافاصله خنجر را از سینه او بیرون کشید و در یک چشم بر هم زدن در سینه خودش فرو کرد. درد تمام وجودش را پر کرد و برای لحظه‌ای تمام وجودش پر از آتش شد.
fatameh.z
عفریتی که مقابل صورت جنازه‌ی موکا بود فوراً متوجه آریا شد و شمشیرش را به قصد فرق آریا بالا برد. ـ نه... آریا! صدای فریاد تینا در فضای مه آلود کوهستان پیچید. او برای چندمین بار از ترس ندیدن صحنه‌ای که مقابل دیدگانش در حال اتفاق افتادن بود‌، دستانش را جلوی صورت و دیدگانش گذاشت. صدای فریاد‌های آریا در میان نعره‌های عفریت‌‌ها فضا را پر کرد.‌اما طولی نکشید که برای بار دیگر سکوت بر همه جا سایه گسترد.
بهاره 86
وقتی که هوس لباس عشق رو تنش می کنه و ظاهر می‌شه شناختنش کار ساده‌ای نیست‌اما همیشه چیزی هست که عشق واقعی رو ثابت می‌کنه و اون زمانِ. هوس در برابر گذر زمان کم‌کم پیر می شه و می‌میره‌اما عشق هرگز
امیر
محبت و عشق حقیقی در دل به وجود میاد. چیزی که بین تمام موجودات مشترکه. وقتی به کسی علاقه داشته باشیم که بهش خیانت نکردیم.‌این خیانت نیست! خیانت‌اینه که ما نسبت به علاقه کسی بی‌اعتنایی کنیم. عشق نه خیانته و نه جرم! بی‌اعتنایی به احساسات خیانته، هوس خیانته.
امیر
ـ راستش همیشه فکر می کردم شماها جِن باشین. آخه همه می گن پری ها همه مؤنثن! قَطمیر خنده تمسخر آمیزی کرد و گفت: ـ آه... عجب طرز فکر ابلهانه‌ای دارن بعضی از‌این انسان‌ها. نه..‌اینجوری نیست. خداوند موجودات زیادی خلق کرده که آدمیزادها از وجود خیلی از اون‌ها حتی آگاه نیستند‌اما چیزی که بین تمام مخلوقات خداوند مشترکه‌اینه که همه اون‌ها به صورت جفت آفریده شدن و‌این در مورد تمام نژادهای پری هم صادقه همونطور که درباره انواع نژادهای اجنه صادقه.
rezaat98
هم دیدنشون دردسره هم ندیدنشون.
کاربر ۶۷۷۳۳۳۹

حجم

۳۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۳۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
رایگان