بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب میدگارد ۱ | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب میدگارد ۱ اثر احمدرضا صالحی‌سیف‌آبادی

بریده‌هایی از کتاب میدگارد ۱

انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۴.۳از ۴۹۱ رأی
۴٫۳
(۴۹۱)
هنگامی‌که آریا با آن لباس‌‌ها جلوی دیگران ظاهر شد، اولین چیزی که توجهش را جلب کرد برق شادی‌ای بود که در چشمان سارا موج می‌زد. آریا بدون ‌این‌که خودش هم متوجه شود یک راست به طرف او رفت و گفت‌: ـ مادر بزرگ! ـ پسرم... سارا‌اشک‌هایش را با دست پاک کرد و بغضش را فرو داد و ادامه داد: ـ تو‌این لباس چقدر شبیه پدرت شدی. اونم همیشه عاشق لباس سیاه بود. آریا دست‌های سارا را گرفت و کنار او نشست و بدون‌اینکه حرفی بزند خودش را با نوازش دست‌های پیر او مشغول کرد. چند دقیقه بعد سوده بلند شد و با لحن شادی گفت: ـ هی دختر خانم بهتره فعلاً بس کنی.‌این نازا رو واسه قَطمیر بکن. الان می خوایم جشن بگیریم...
K24
این حوض، تمام دروغ ‌ها رو از جسم پاک می‌کنه و صورت را از روی سیرت شست و شو می‌ده. فترس با خوشحالی گفت: ـ معنای ‌این حرف‌‌ها ‌اینه که اگه توی ‌این حوض حمام کنیم به شکل خودمون در میاییم؟! سارا جواب داد: ـ شکل خودتون، نه شکل اولتون! در واقع به شکل شخصیتی که دارین.
HADIS.Z
هوس در برابر گذر زمان کم‌کم پیر می شه و می‌میره‌اما عشق هرگز! زمان عشق را در آغوش می‌گیرد و به آن بال و پر می‌دهد. آن را همچون خورشیدی سوزان در دریای محبتِ وجود به پرواز در می‌آورد.
야민
اما همیشه چیزی هست که عشق واقعی رو ثابت می‌کنه و اون زمانِ. هوس در برابر گذر زمان کم‌کم پیر می شه و می‌میره‌اما عشق هرگز! زمان عشق را در آغوش می‌گیرد و به آن بال و پر می‌دهد. آن را همچون خورشیدی سوزان در دریای محبتِ وجود به پرواز در می‌آورد
"Shfar"
من حق نداشتم بدونم محبت پدر و مادر یعنی چه. سلما، من حق نداشتم مزه دست پخت مادرمو بچشم. من حق نداشتم محبتشونو احساس کنم، من حتی حق نداشتم چهره اونا رو ببینم. حالا هم حق ندارم کنار پدربزرگ و دختر عموم زندگی کنم. سلما خانواده، در تمام زندگی من تنها یک آرزو بوده! می‌فهمی؟
امیر صفی
ـ‌اینجوری نمی‌شه. تو فقط سعی می‌کنی و‌این کافی نیست. تو باید باور کنی که می‌تونی، چون واقعاً می‌تونی!
محمد،؛،
دلیل موفقیت الانت شکست‌‌های قبلی توست. هر شکست می‌تونه حاوی یک تجربه مفید برات باشه، پس هیچ وقت از شکست ناامید نشو. نیرویِ درونی الآنت در مقابل چیزی که در آینده به دست میاری خیلی ناچیزه. پس سعی کن از الان اونو تحت کنترل در بیاری.
so
طرفداران و مشتاقان کتاب همواره لذت خواندن جملات و تصویرسازی ذهنی خودشان را با افکار هیچ کارگردان و رفتار هیچ بازیگری معاوضه نکرده و همواره همراه و همقدم با سیل عظیم کتاب خوانان جهان به دنبال موضوعات جدید و علایق خود هستند.
ایمان غفوریان محبی
هوس در برابر گذر زمان کم‌کم پیر می شه و می‌میره‌اما عشق هرگز!
محمد،؛،
"تنها راه نجات مرگه...
so

حجم

۳۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۳۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
رایگان