بریده‌های کتاب میدگارد ۱
کتاب میدگارد ۱ اثر احمدرضا صالحی‌سیف‌آبادی

کتاب میدگارد ۱

انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۴.۳از ۴۸۹ رأی
۴٫۳
(۴۸۹)
یه افسانه قدیمی‌هست که می‌گه آتش دارای شش فرزند بوده. ماه‌، خورشید‌، نسیم‌، خفقان، جان و کاظم. از‌این بین ماه و خورشید دلداده هم شدن و برای رسیدن به هم پرواز کردن و از آتش جدا شدن‌اما زمین که خورشید رو می‌بینه به اون دل می‌بنده و به ماه حسودی می‌کنه و بین ماه و خورشید قرار می‌گیره. خورشید از عشق ماه شعله ور شد و هنوز هم در حال سوختنه. می‌گن هر وقت که کسوف یا خسوف میشه زمین جلوی ماه و خورشید قرار می‌گیره که بهم نرسن.
masih
هوس در برابر گذر زمان کم‌کم پیر می شه و می‌میره‌اما عشق هرگز!
azar
هر ماری مار نیست.
rezaat98
هر غیرممکنی غیرممکن نیست.
rezaat98
با وجود پیشرفت رسانه‌ها، پیدایش رادیو، تلویزیون، کامپیوتر و غیره... هیچ یک از آنها نتوانسته به جایگاه والای کتاب دست پیدا کند.
B-vafa
اما همیشه چیزی هست که عشق واقعی رو ثابت می‌کنه و اون زمانِ. هوس در برابر گذر زمان کم‌کم پیر می شه و می‌میره‌اما عشق هرگز! زمان عشق را در آغوش می‌گیرد و به آن بال و پر می‌دهد. آن را همچون خورشیدی سوزان در دریای محبتِ وجود به پرواز در می‌آورد
"Shfar"
یه افسانه قدیمی‌هست که می‌گه آتش دارای شش فرزند بوده. ماه‌، خورشید‌، نسیم‌، خفقان، جان و کاظم. از‌این بین ماه و خورشید دلداده هم شدن و برای رسیدن به هم پرواز کردن و از آتش جدا شدن‌اما زمین که خورشید رو می‌بینه به اون دل می‌بنده و به ماه حسودی می‌کنه و بین ماه و خورشید قرار می‌گیره. خورشید از عشق ماه شعله ور شد و هنوز هم در حال سوختنه. می‌گن هر وقت که کسوف یا خسوف میشه زمین جلوی ماه و خورشید قرار می‌گیره که بهم نرسن. خیلی‌‌ها معتقدن زمانی که خورشید و ماه برای اولین بار از غم دوری هم گریه کردن‌اشکاشون به سمت هم پرواز کردن و روی زمین ریختند. از‌اشک‌های خورشید پری‌های نیمه خالص به وجود اومدن‌اما‌اشک های ماه در دریا ریختن و پری‌های آبی رو به وجود آوردن!
صابر
بارها و بارها تصمیم گرفته بود دیگر چشم‌هایش را بروی همه‌ی آنها ببندد‌اما هر بار وقتی که درد تنهایی بر او مستولی می‌شد، اراده او را در برابر خواسته‌اش ضعیف می کرد.‌
feri
ـ خب چیه راست می‌گم دیگه. یکی از دخترخاله‌هام زن یه عفریت شده! تو‌این قحطی شوهر پسر خوب کم پیدا میشه.
rezaat98
یکی از بعدازظهرهای سرد زمستانی، در حالی که برف همه جا را سفیدپوش کرده بود‌، درختان چنار در خواب سنگین زمستانی چهره‌ی بی‌احساسی به خود گرفته بودند و شاخه‌های نامنظم یکدیگر را چنان در آغوش گرفته بودند که گویی جان پناهی برای شیطان ساخته‌اند.
برگ پاییزی

حجم

۳۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۳۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد