بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نیروی خلاقیت | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب نیروی خلاقیت اثر برایان کالینز

بریده‌هایی از کتاب نیروی خلاقیت

انتشارات:نشر علم
امتیاز:
۳.۶از ۹ رأی
۳٫۶
(۹)
عقاید استادتان را با عقاید خودتان ادغام کنید تمام نکاتی که استادان به سوی‌تان می‌فرستند، در شما ایجاد می‌کنند یا می‌آفرینند را بخوانید، به آن‌ها نگاه کنید و گوش فرا دهید. یک دفترچه در اختیار داشته باشید و تمام نکاتی را که دریافته‌اید یادداشت کنید تا بتوانید مدام آن‌چه را آموخته‌اید، بازخوانی کنید. هرگاه با تصمیمی مواجه می‌شوید و می‌خواهید بدانید چطور باید وقت یا منابع‌تان را به کار گیرید، از درس‌های استادتان جهت راهنمایی خود استفاده کنید.
sheida
از غار تنهایی‌تان بیرون بیایید و بروید و با مخاطبان‌تان ملاقات کنید و به آن‌ها نشان دهید چه در دست دارید. عکس‌العمل‌های آن‌ها را با دقت مورد توجه قرار دهید. - به پیشرفت کارتان و نیز آنچه در مورد هنرتان دریافته‌اید، دقت کنید و آن‌را مورد بررسی قرار دهید
sheida
قبل از این که سراغ کاغذ و قلم یا بوم سفید نقاشی بروید، خوب بخوابید. - به یاد داشته باشید شما باید قبل از شروع خلاقیت‌تان، آرامش داشته باشید و اگر می‌خواهید خلاقیت برای‌تان به شکل یک عادت درآید باید احساس کارآمدی و کارآیی داشته باشید و (دست کم در برخی موارد) به خود پاداش دهید.
sheida
«... برای انجام یک کار مصور که نگران موفقیت اتمام آن هستید و کاری است که برای‌تان اهمیت دارد، باید قبل از هر کاری، ابتدا تا حد ممکن عمیق و با آرامش بخوابید.»
sheida
دالی به "آرامش جسمی و روحی" اعتقاد داشت و قبل از این که سراغ بوم سفید نقاشی برود و کار جدیدی را شروع کند، خوابی عمیق و راحت را تجربه می‌کرد. حتی برای این که رؤیاهایش را تحت تأثیر قرار دهد تا آن‌جا پیش می‌رفت که از خدمتکارش می‌خواست قبل از این‌که از خواب برخیزد، عطرها و رایحه‌هایی را روی متکایش بریزد و در حالی که خواب است آهنگ‌هایی به آرامی نواخته شوند و نوری شدید به مردمک چشمش بتابد تا بتواند خواب‌هایش را رنگی ببیند.
sheida
این ایده که هنرمندی به تنهایی در خلوتی جای گیرد و ماهها یا سال‌ها بر روی ایده‌ای کار کند و بعد هم کاری را به اتمام برساند که با موفقیت همراه است، دروغ محض است.
deniro
ما باید مدام باور داشته باشیم و باید به شدت عمل کنیم. هیچ‌راه دیگری برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد.
deniro
اگر شخص مورد نظر شما همچنان زنده است و مشغول به کار، دریابید چگونه می‌توانید برای او سودمند باشید؟ سعی کنید دنیا را از دریچهٔ چشم استادتان ببینید و از خود بپرسید: «نیاز او بیش‌تر از همه به چیست؟» خود را به شخصی تبدیل کنید که مهارت‌هایش کار او را کامل می‌کند.
الهام

حجم

۸۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۸۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد