بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال | صفحه ۳۳۹ | طاقچه
کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال اثر رایدر کارول

بریده‌هایی از کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال

نویسنده:رایدر کارول
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۹۶۹ رأی
۳٫۹
(۹۶۹)
باراک اوباما در مصاحبه‌ای که در نشریهٔ ونیتی فیر چاپ شد گفت: «می‌بینید که من فقط کت‌وشلوارهای آبی یا خاکستری به تن می‌کنم. دلیلم این است که تلاش می‌کنم تا تعداد تصمیم‌هایم را کم کنم. من نمی‌خواهم دربارهٔ آنچه می‌خورم یا می‌پوشم تصمیم بگیرم. زیرا تصمیمات بسیار زیاد دیگری برای گرفتن دارم.»
atiye
زندگی خیلی شلوغ شده بود. انگار تمام وجودم به لیستی طولانی از کارهای انجام‌نشده تبدیل شده بود. رؤیاهایم از یادم رفته بود، همین‌طور هدف‌ها و آرزوهایم، آرزوهایی که اگر می‌شد، چه می‌شد.
133556
برای بسیاری از ما اینکه «سرمان شلوغ باشد» درحقیقت یعنی آن‌قدر تحت‌فشار هستیم که کم‌کم داریم کارایی‌مان را از دست می‌دهیم.
HajKhalil
قصدآگاهی یعنی از چرایی کاری که انجام می‌دهیم، آگاه باشیم. ما باید بدانیم چه می‌خواهیم و مهم‌تر اینکه چرا آن را می‌خواهیم تا بتوانیم با خودمان روراست باشیم
HajKhalil
وقتی یک جلسه، کلاس یا سخنرانی تمام می‌شود، به‌سرعت وسایلتان را جمع نکنید و ناپدید نشوید. اطلاعات به پس‌زمینه نیاز دارد. وقتی در معرض اطلاعات جدید قرار می‌گیرید، هر تکه از آن به‌مرور وارد ذهن شما می‌شود. فقط در پایان است که می‌توانید به تمام آنچه وارد ذهن شما شده است به‌صورت یک مجموعهٔ کامل نگاه کنید. بعد از تمام‌شدن یک رویداد، چند لحظه وقت بگذارید و از آن به نفع خودتان استفاده کنید. به ذهنتان فرصت دهید تا آنچه را شنیده‌اید پردازش کند. هرچیزی را که اول به سطح ذهنتان می‌رسد ثبت کنید.
Homa Sh
معمولاً تنها چیزی که برای یک زندگی قصدآگاه نیاز دارید، این است که قبل از جلورفتن کمی مکث کنید.
Homa Sh
اگر قصدآگاهی به معنی عمل‌کردن طبق اعتقادات باشد، مخالف آن عمل‌کردن در حالت اتوپایلت خواهد بود. به‌بیان‌دیگر، قصدآگاهی یعنی از چرایی کاری که انجام می‌دهیم، آگاه باشیم. ما باید بدانیم چه
ElnAz
به آخرین کتاب یا جملهٔ تأثیرگذاری که خوانده‌اید فکر کنید. جمله‌ای که به‌شدت شما را تحت‌تأثیر قرار داده یا نوع نگاهتان به زندگی را تغییر داده است.
ElnAz
ما در دورانی زندگی می‌کنیم که تکنولوژی گزینه‌های تقریباً بی‌نهایتی برای مشغول بودن به ما می‌دهد و درعین‌حال بیشتر از همیشه احساس حواس‌پرتی و انفصال از زندگی می‌کنیم.
ElnAz
تأثیر منفی فوران اطلاعات روی قدرت تمرکز ما حتی بدتر از تأثیر مصرف مواد مخدر است.
ElnAz

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۴۵,۵۰۰
۳۰%
تومان