بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال | صفحه ۳۳۸ | طاقچه
کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال اثر رایدر کارول

بریده‌هایی از کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال

نویسنده:رایدر کارول
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۹۶۹ رأی
۳٫۹
(۹۶۹)
هرچه دستیابی به هدفی بیشتر طول بکشد، باانگیزه‌ماندن سخت‌تر می‌شود. وقتی انگیزه‌مان تمام شود، اهداف از هم می‌پاشند.
MysM
#bulletjournalkey #bulletjournalgratitudelog #bulletjournalfoodlog #bulletjournalmoodlog #bulletjournalgymlog
یلدا
زندگی قصدآگاه یعنی قبل از اینکه دیگران بخواهند برای ما تصمیم بگیرند، خودمان برای زندگی خود تصمیم بگیریم.
Nastaran Ghadimi
حقیقت تلخ این است که ما نمی‌توانیم زمان تولید کنیم، بلکه فقط می‌توانیم آن را مصرف کنیم.
نورجان
آیا برای درخواست انجام یک کار خاص از دستیار مجازی‌مان باید تایپ کنیم، پیام بدهیم، زنگ بزنیم، ایمیل بفرستیم، صفحه را به بالا بکشیم، مکانی را پین کنیم، توئیت کنیم، از طریق اسکایپ تماس بگیریم، تماس تصویری برقرار کنیم، پیام متنی بفرستیم یا فریاد بزنیم؟ و تازه این کارها را با چه ترتیبی انجام دهیم؟ (آخ! تازه قبل از شروع این کار احتمالاً باید سیستممان را ارتقا بدهیم، نرم‌افزار را به‌روز کنیم، خاموش و روشن کنیم، وارد حساب کاربری‌مان بشویم، تأیید حساب کنیم، کلمهٔ عبور را بازنشانی کنیم، کوکی‌ها را خالی کنیم، کش را پاک کنیم و خلاصه اینکه اولین فرزندمان را قربانی کنیم تا بتوانیم کاری را که می‌خواستیم انجام دهیم... راستی کدام کار بود؟!)
کاربر ۱۵۲۰۹۲۸
توضیح احتمالی ما برای کم‌شدن بهره‌وری این است که با اطلاعات بیش از اندازه فلج شده‌ایم. همان‌طور که دنیل لویتین در کتاب ذهن اصلی اشاره می‌کند، تأثیر منفی فوران اطلاعات روی قدرت تمرکز ما حتی بدتر از تأثیر مصرف مواد مخدر است.
کاربر ۱۵۲۰۹۲۸
بگذارید هیچ‌چیز را عقب نیندازیم. بگذارید هر روز تعادل را در زندگی برقرار کنیم... کسی که هر روز چیزی را در زندگی‌اش بهتر می‌کند هیچ‌وقت به زمان اضافه نیاز ندارد. سنکا، نامه‌های اخلاقی به لوسیلیوس
کاربر ۱۵۷۶۱۱۷
ما باید بار تعداد تصمیم‌هایی را که به دوش می‌کشیم، کاهش دهیم تا بتوانیم روی آنچه اهمیت دارد تمرکز کنیم.
atiye
روان‌شناسی به نام روی باومیستر در کتاب خود به نام نیروی اراده نوشته است: «مهم نیست که شما چقدر منطقی و باذکاوت باشید، اگر قرار باشد پشت سر هم تصمیم‌های مختلف بگیرید باید بهای بیولوژیکی آن را بپردازید. این بها با خستگی عادی جسمانی فرق می‌کند چراکه شما نسبت به این خستگی هشیار نیستید، اما از لحاظ روانی انرژی کمی دارید.» به این حالت، خستگی ناشی از تصمیم‌گیری گفته می‌شود.
atiye
روان‌شناسی به نام روی باومیستر در کتاب خود به نام نیروی اراده نوشته است: «مهم نیست که شما چقدر منطقی و باذکاوت باشید، اگر قرار باشد پشت سر هم تصمیم‌های مختلف بگیرید باید بهای بیولوژیکی آن را بپردازید. این بها با خستگی عادی جسمانی فرق می‌کند چراکه شما نسبت به این خستگی هشیار نیستید، اما از لحاظ روانی انرژی کمی دارید.»
atiye

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۴۵,۵۰۰
۳۰%
تومان