بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال | صفحه ۱۳۶ | طاقچه
کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال اثر رایدر کارول

بریده‌هایی از کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال

نویسنده:رایدر کارول
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۹۵۵ رأی
۳٫۹
(۹۵۵)
به این حالت، خستگی ناشی از تصمیم‌گیری گفته می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، هرچقدر تصمیم‌گیری‌هایتان بیشتر باشد، احتمال اینکه تصمیم‌های خوبی بگیرید کم می‌شود.
amir ysm
«خوشبخت‌ترین افراد لزوماً بهترین چیزها را ندارند، اما از همه‌چیز بهترین استفاده را می‌کنند.»
کاربر ۱۸۷۳۸۰۶
چیزی را که نتوانید بسنجید نمی‌توانید مدیریت کنید. پیتر دراکر
372748
درمان شناختی ـ رفتاری از این یادداشت‌ها برای درمان افرادی که وسواس افکار مزاحم دارند، استفاده می‌کند. در این روش یک فکر آشفته با جزئیات در یک پاراگراف شرح داده می‌شود. این یادداشت بارها بازنویسی می‌شود تا زمانی‌که قدرت مرگ‌آسای خود را روی شخص از دست می‌دهد و درنهایت شخص به دیدگاهی تازه و با فاصله از آن دست می‌یابد؛
مریم بهمئی
بگذارید هیچ‌چیز را عقب نیندازیم. بگذارید هر روز تعادل را در زندگی برقرار کنیم... کسی که هر روز چیزی را در زندگی‌اش بهتر می‌کند هیچ‌وقت به زمان اضافه نیاز ندارد.
کاربر ۱۸۷۳۸۰۶
زندگی پر از اژدهاست. هرچه عمرشان طولانی‌تر شود، بزرگ‌تر می‌شوند و بدبختی‌ها، نارضایتی‌ها و احساس درماندگی ما را تقویت می‌کنند. آن‌ها را از پا دربیاورید. مستقیم به چشمان بزرگ و وحشتناکشان خیره شوید. در آنها بازتاب خود را می‌بینید. چالش‌های ما آینه‌هایی هستند که آسیب‌پذیری‌ها، ناامنی‌ها، ضعف‌ها و ترس‌هایمان را نشان می‌دهند. هرچقدر هم که سخت باشد چشمانتان را نبندید. آن‌ها را باز بگذارید، بررسی کنید، ترس‌هایتان را با کنجکاوی ملاقات کنید و درنهایت راهی برای جلورفتن کشف خواهید کرد. شجاعتتان به احتمال زیاد با فرصت‌هایی برای رشد شخصی یا حرفه‌ای پاداش داده خواهد شد که در غیر این صورت از شما پنهان می‌ماند.
bookworm
هیچ نسخهٔ دومی از شما وجود نداشته و نخواهد داشت. چشم‌اندازی که شما می‌بینید، می‌تواند سوراخ کوچکی را در جامهٔ مندرس بشریت وصله کند. بااین‌حال، صرفاً منحصربه‌فرد بودن شما را ارزشمند نمی‌کند. اگر کاری نکنید، اگر جرئت نداشته باشید، فرصت به وجود آوردن چیزی معنی‌دار را از خودتان و از این جهان می‌گیرید
bookworm
کمتر چیزی می‌تواند حواس ما را به اندازهٔ داستان‌های ظالمانه‌ای که برای خودمان روایت می‌کنیم، پرت کند.
کاربر ۲۱۳۴۲۴۱
مارک تواین جایی نوشته است: «من در زندگی نگران چیزهای زیادی بوده‌ام که اکثرشان هیچ‌وقت اتفاق نیفتادند.»
محمد
یک امپراطور رومی به نام مارکوس اورلیوس که فیلسوف مکتب رواقی بود می‌گوید: «ممکن است همین الان از دنیا بروید. بگذارید این امر روی چیزهایی که انجام می‌دهید، می‌گویید و فکر می‌کنید تأثیر بگذارد.»
محمد

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۴۵,۵۰۰
۳۰%
تومان