بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زن کامل | صفحه ۳۳ | طاقچه
کتاب زن کامل اثر مارابل مورگان

بریده‌هایی از کتاب زن کامل

امتیاز:
۳.۳از ۶۷ رأی
۳٫۳
(۶۷)
بعضی اوقات فکر می‌کنم چه چیزی اشتباه بوده، چیزی که مرا به فکر وا می‌دارد، در حالی که من آمادگی مقابله با مشکلات غیرقابل پیش‌بینی را دارم و با این تفکر کارهایم به خوبی پایان می‌یابد، لذت می‌برم.
Pegah Elahi
خدا ما را همان‌گونه که هستیم خلق کرده و قبول دارد. همه چیز را زیبا آفریده نه زشت. عشق او حد و مرزی نمی‌شناسد چون ما را پذیرفته است. به سبب عشق خداست که می‌توانیم عاشق شده و کسی را دوست داشته باشیم و زندگی تشکیل بدهیم.
کاربر ۱۴۲۲۴۹۱
مردی سعی دارد مقداری پول ذخیره کند، در این حالت شریک زندگی‌اش فکر می‌کند او خسیس است؛ یعنی فقط به جنبه منفی آن توجه دارد، در حالی که او قصد ندارد یک چنین رفتاری را انجام دهد. لباس‌های قبلی و قدیمی را پوشیدن دلیل بر خساست نیست، در این مورد هیچ نگران نباشید.
رکن الهدی
هر حالت شما ناشی از عمل شماست. شما می‌توانید با عمل کردن به کارهای مهم احساس خوشی را تجربه کنید و دیدگاه مهمتر از حقیقت است.
رکن الهدی
هر روز عبادت می‌کرد و برنامه کارهای روزانه‌اش را با این دعا شروع می‌کرد: «کارها را به پروردگار بسپار تا ذهن و زندگی‌ات تقویت شود».
رکن الهدی
قبل از ناهار آنها در یک پارک قدم زدند و به نزدیک گورستان رسیدند، قدم زدن میان سنگ قبرهای گورستان برای آنها جالب بود. دونا با پریشانی نوشته سنگ قبر را می‌خواند. نوشته سنگ قبر مادری را این گونه خواند: «او خورشید درخشان خانه‌مان بود».
رکن الهدی

حجم

۱۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
۱۵,۷۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۳۲
۳۳
صفحه بعد