بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زن کامل | صفحه ۳۲ | طاقچه
کتاب زن کامل اثر مارابل مورگان

بریده‌هایی از کتاب زن کامل

امتیاز:
۳.۳از ۶۷ رأی
۳٫۳
(۶۷)
به خودتان به عنوان یک معلم بنگرید و در لیست خود این موارد را یادداشت کنید: نقاط قوت و نقاط ضعف، اهداف کوتاه مدت و اهداف طولانی مدت.
Zahra
من یاد گرفتم تمام نارضایتی‌ها و شکست‌ها و سرخوردگی‌ها را مهار کنم. این پذیرش شکست نبود بلکه در واقع راه عاقلانه برای مواجهه با آنها بود. یعنی چیزهای اشتباه و غلط را در محدوده طرح و برنامه‌ریزی بررسی کردم. روزهای بد و تلخ موجب می‌شوند تا شما قوی باشید و کارها را بهتر انجام دهید.
Zahra
به یاد داشته باشید شما هم بانوی خانه خودتان
Zahra
بعضی اوقات فکر می‌کنم چه چیزی اشتباه بوده، چیزی که مرا به فکر وا می‌دارد، در حالی که من آمادگی مقابله با مشکلات غیرقابل پیش‌بینی را دارم و با این تفکر کارهایم به خوبی پایان می‌یابد، لذت می‌برم.
Zahra
من یاد گرفته‌ام که چطور با هر مشکلی مقابله کنم و از عهده آن برآیم.
Zahra
مادرانِ خوب، زاده نمی‌شود، آنها توسط زنانی که می‌خواهند مادران خوبی باشند، ساخته می‌شوند. فرزندان شما به مادرشان نیاز شدید دارند.
arezuuu
اول از همه کتاب مقدس می‌فرماید: عاشق همسرتان باشید اگر شما همسرتان را دوست داشته باشید خدا می‌خواهد که زندگی خوبی داشته باشید. اگر خواهان یک ازدواج موفق هستید باید او را همچنان که هست بپذیرید. شما می‌توانید چیزی را بپذیرید که باعث رنجش و اخم یکدیگر شوید یا اینکه همسرتان را آنگونه که هست بپذیرید. اگر شما این مرحله را انتخاب می‌کنید پس باید بدانید که چگونه می‌توانید آغازگر این رابطه باشید. خیلی ساده است اول از همه در ذهنتان او را با وجود خودش بپذیرید. با این عمل دیگر قصد تغییر او را ندارید و این نهایت عشق ورزیدن است. در دراز مدت تفاوت‌ها و دگرگونی‌هایی در زندگی‌تان آشکار می‌شود.
arezuuu
چون با توجه کامل گوش می‌دادم و از جریان و محتوای صحبتش کاملاً خبردار شدم. با این کار من، اعتماد او بیشتر شد.
Pegah Elahi
باوقار و متین هستید. این اعتقاد خود را تقویت کنید. این جرأت را داشته باشید تا آزاد زندگی کنید و از هر لحظه خود لذت ببرید. درک، پذیرش و عشق، این‌ها همگی در یک روز یا یک هفته و یک ماه اتفاق نمی‌افتند. از منزلت و مقام خود در این جهان لذت ببرید.
Pegah Elahi
بیشتر زنان سعی دارند برای همسرشان نقش مادر را ایفا کنند و این کار در اعمال آنها دیده می‌شود. نقش آنها به عنوان همسر چیزیست که آنها هستند و چیزیست که اساساً با آنها بوده‌اند.
Pegah Elahi

حجم

۱۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان