بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بلندشو رفیق | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب بلندشو رفیق اثر حامد سلیمی

بریده‌هایی از کتاب بلندشو رفیق

۲٫۹
(۱۴)
اگر سری به پروفایل برخی افراد فعال در فضاهای مجازی بزنیم، درمی‌یابیم که همیشه از جذب نکردن عشق واقعی شکایت دارند و این متن‌ها را می‌بینیم: ـ عشق یعنی نرسیدن! ـ ای دل ...! کم‌کم وقتش رسیده که تنها باشی! ـ عادت کردم به بغض‌های یهویی میان خنده‌هایم! ـ تو عشق بودی این را از رفتنت فهمیدم! رفیق، این نوشته‌ها در پروفایل شما نشان‌دهنده باورهای پنهان در عمق ذهن شماست. بعضی از این باورها را می‌توانید از نوع ملودی‌هایی که گوش می‌کنید شناسایی کنید. واقعا انتظار دارید با این باورهای غالب ذهنی، رابطه زیبایی را جذب کنید؟
مرتضی ش.
مانند آن کتاب که خواندنش در سیزده‌سالگی روی زندگی‌ام تأثیر گذاشت، زندگی‌اش را دگرگون کنم؛ همانند مردی که شبی با آن کتاب به رستوران آقای اسکیف وارد شد و زندگی من را متحول کرد و پس از آن دیگر هیچ‌گاه به رستوران نیامد.
مرتضی ش.
عشق مانند سپری در برابر اتفاقات و رویدادهای زندگی آدم‌هاست، سرچشمه همه احساسات زیبایی است که در دنیا وجود دارد. عشق اگر عشق باشد تحت تأثیر هیچ عامل بیرونی قرار نمی‌گیرد و در هر شرایطی راهش را پیدا می‌کند و ادامه می‌یابد.
مرتضی ش.
من و برایان از لحاظ درسی در سطح بالایی قرار داشتیم و در یکی از مدارس خوب شهر درس می‌خواندیم. در آن مدرسه شاگردانی از خانواده‌های ثروتمند نیز بودند. تنها سلاح ما در مقابلشان همین درس خواندن و گرفتن نمرات خوب بود.
مرتضی ش.
مادر برایان نوزده ساله و پدرش سی‌وپنج ساله بود. اختلاف سنی آن‌ها دلیلی برای مخالفت خانواده‌هایشان شد؛ اما آن‌ها پس از سه سال جنگیدن با موانع و مخالفت‌های اطرافیان، با هم ازدواج کردند. پدر برایان کارگر ساختمان و مادرش خانه‌دار بود. آن دو عاشقانه زندگی می‌کردند
مرتضی ش.
قلبت که تندتر زد یعنی عاشق شده‌ای و این بهترین احساس دنیاست.
مرتضی ش.
دعاها و تجسم‌های شما برای یک فرد، زمانی تأثیر خواهد داشت که خودش هم با اهدافش همسو باشد؛ دراین‌صورت، ارتعاشات آن شخص با ارتعاشاتی که شما برایش ارسال می‌کنید هماهنگ است و بسیار هم مؤثر خواهد بود.
مرتضی ش.
این تصویر را از وقتی که آن کتاب به دستم رسید و فهمیدم برای به دست آوردن خواسته‌هایمان باید هر روز و هر شب آن‌ها را تجسم کنم، تصویرسازی می‌کردم.
مرتضی ش.
هر فرکانسی بفرستید جهان هستی همان را به شما باز می‌گرداند
مرتضی ش.
ماشین‌های چند میلیون دلاری، جزیره زیبایم در اسپانیا و خانه زیبای چند هزار متری‌ام در آنجا دیده می‌شود. کاش می‌توانستم این قدرت جذب را به دنیا و همه کسانی که دوستشان دارم اثبات کنم.
مرتضی ش.

حجم

۲۸۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۲۸۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان