بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بلندشو رفیق | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بلندشو رفیق اثر حامد سلیمی

بریده‌هایی از کتاب بلندشو رفیق

۲٫۹
(۱۴)
معمولا تا ساعت سه شب کار می‌کنم و صبح‌ها شش‌ونیم از خواب بیدار می‌شوم.
مرتضی ش.
من سال‌هاست که با این سیستم، ذهن خود را کدگذاری کرده و توانسته‌ام با قرار دادن ذهنم در مدار کسب ثروت و خوشبختی به خواسته‌هایم برسم و اکنون کائنات، پذیرای آرزوها و رؤیاهای من است و به زیبایی هر چه تمام‌تر یکی‌یکی آن‌ها را به واقعیت تبدیل می‌کند؛
مرتضی ش.
اعمال ما از تصوراتمان و رفتارهایمان از اندیشه‌های ما سرچشمه می‌گیرد.
مرتضی ش.
گام دوم. جایگزینی باور و تصویر مثبت پس از حذف، باور مثبت جدیدی را به جای پنج باور منفی در بالا جایگزین کنید.
Rezvan
گام اول. حذف باور و تصویر منفی قبلی پنج فکر منفی را که به سراغتان می‌آید نوشته و با خودکار قرمز جلو آن‌ها کلمه حذف را بنویسید:
Rezvan
مشکل بزرگ بیشتر افرادی که ثروتمند نمی‌شوند این است که برای ثروتمند شدن تصمیمی جدی نگرفته‌اند و همیشه فقط آرزوی پولدار شدن را داشته‌اند، بی‌آنکه به ارزشمند بودن زندگی‌شان فکر کنند. من اعتقاد دارم هنگامی‌که چیزی را از درون باور کنیم بی‌شک آن را به دست خواهیم آورد.
Amin
نمی‌دانم چه رازی است که عشق این‌گونه انسان را سرشار می‌کند. سارا از همان ابتدا عاشق بود. او من را در نوشته‌هایم جست‌وجو و پیدا کرده است و خودش می‌گوید که همیشه رؤیای چنین روزهای سرشار از عشقی را با من داشته است و مردی مثل من را همیشه تصور می‌کرده است. یادم می‌آید در اوایل آشنایی‌مان به من گفت: «با اینکه از نزدیک ندیدمت، ولی چقدر برای من آشنایی. انگار شبیه مردی هستی که از بچگی با آن رؤیاپردازی می‌کردم و همیشه کنارم احساسش می‌کردم!»
Amin
راوی: تصویرسازی ذهنی تصور کنید در خیابانی قدم می‌زنید. ناگهان تابلویی توجهتان را جلب می‌کند و روی تابلو نوشته شده است: «رستورانِ آرزوها!» به سمت رستوران می‌روید، درِ امید را باز می‌کنید. وارد سالنِ خواسته‌ها می‌شوید. میزِ لذت را انتخاب می‌کنید. گارسونِ کائنات می‌آید و منو آرزوها را در اختیارتان قرار می‌دهد. سفارش‌هایتان را می‌دهید. گارسونِ کائنات با سینی آرزوهایتان برمی‌گردد. با دیدن آرزوهایتان و برآورده شدنشان، دلتان می‌خواهد فقط لذت ببرید و خدا را شکر کنید. راستش را بخواهید این رستوران در افکار شماست. به هر چه فکر کنید کائنات همان را برایتان آماده می‌کند. پس نیکو فکر کنید و صبور باشید.
Amin
برای اینکه از این تکنیک استفاده کنید می‌توانید بک‌گراند گوشی همراهتان تا بک‌گراند تبلت و نوت‌بوک و دیوار اتاق و محل کارتان را با عکس اهداف خود پر کنید.
مرتضی ش.
بهترین زمان انجام این تمرین، آلفای قبل از خواب و بعد از خواب (یعنی حدودا بیست دقیقه قبل و بعد از خواب) است.
مرتضی ش.

حجم

۲۸۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۲۸۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان