بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب شیوه‌ی چوپان | صفحه ۳ | طاقچه
۴٫۲
(۱۴۷)
چیزی که چوپان را چوپان می‌کند، چوب‌دستی یا ترکه نیست؛ بلکه قلبش است. چیزی که رهبری بزرگ را از رهبری متوسط متمایز می‌کند، این است که رهبر بزرگ قلبی بزرگ برای افرادش دارد.»
اکبر قره باغی
در مرحله اول باید نقاط قوت افراد درون تیمت یا افرادی که قرار است به تیمت ملحق شوند را شناسایی کنی.»
هدی✌
افراد منفی‌نگر کاری جز متشنج کردن اوضاع انجام نمی‌دهند.
mh.ranjbari
او توضیح داد: «اجیر کسی است که از گله فقط به این دلیل مواظبت می‌کند، که کارش این است. گوسفندها برایش چیزی به غیر از فرصتی برای پول درآوردن نیستند. اگر دنبال تفاوت بین من و آن چوپان می‌گردی و این که چرا من حاضر به پرداخت هزینه‌ای هستم که او نیست، تفاوت در اینجاست: او از گوسفندها به خاطر پول مواظبت می‌کند اما من این کار را به دلیل دوست داشتن گوسفندان انجام می‌دهم.»
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷
«آن‌ها هر بار متعجبت می‌کنند. گاهی اوقات از نبوغ‌شان برای به دردسر افتادن، متحیر خواهی شد. گاهی یک سفارش را اشتباه می‌کنند، یک فروشنده را از قلم می‌اندازند، مشتری مهمی را بر می‌گردانند، یا از حدود خود تجاوز می‌کنند. این وظیفه توست که به عنوان چوپان آن‌ها را از دل مشکلات بیرون بکشی. وقتی این کار را بکنی، از وفاداری‌ای که به تو نشان می‌دهند و اعتمادی که به تو پیدا می‌کنند، شگفت زده خواهی شد.»
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷
تا زمانی که مردم می‌دانند چقدر به آن‌ها اهمیت می‌دهید، برایشان مهم نیست که چقدر اطلاعات دارید.
Mohammad Ali Zareian
«نکته بعد، افرادی که قابلیت تحریک کردن دیگران را دارند، از میان گله‌ات جدا کن. تِد، آدم‌هایی در زندگی وجود دارند که هرگز نمی‌توانند شاد باشند، مگر در ناراحتی. حضور فقط یک آدم ستیزه‌جو کافی‌ست تا جَو همکاری کل واحد را از بین ببرد. اگر افرادت دائماً مجبور باشند با یک چشم گوسفندی کله شق و ستیزه‌جو را زیر نظر داشته باشند، نمی‌توانند بر روی کار خود متمرکز شوند.»
کاربر ۲۴۱۳۸۹۳
شیوه چوپان: - ترکه اصلاح - محفاظت کن: در وسط میدان بایست و برای گوسفندت بجنگ. - اصلاح کن: از تأدیب کردن به عنوان فرصتی برای آموزش استفاده کن. - بررسی کن: به طور مرتب پیشرفت افرادت را جویا باش.
vida
شیوه چوپان: - چوب‌دستی جهت‌دهی - بدان به کجا می‌روی، به جلو برو و گله‌ات را به حرکت دربیاور. - حین راهنمایی از ترغیب بیشتر از تهدید استفاده کن. - به افرادت آزادی حرکت بده، اما مطمئن شو که آنها می‌دانند حصارها کجا هستند. مرزها را با افسار اشتباه نگیر. - زمانی که افرادت به دردسر افتادند، برو و آنها را بیرون بیاور. - به افرادت یادآوری کن که اشتباهشان مرگ‌بار نیست.
vida
چیزی که چوپان را چوپان می‌کند، چوب‌دستی یا ترکه نیست؛ بلکه قلبش است. چیزی که رهبری بزرگ را از رهبری متوسط متمایز می‌کند، این است که رهبر بزرگ قلبی بزرگ برای افرادش دارد.»
اکبر قره باغی

حجم

۸۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
۹,۹۵۰
۵۰%
تومان