بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه برتر از دیگران باشید | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب چگونه برتر از دیگران باشید اثر محمدرضا بیات سرمدی

بریده‌هایی از کتاب چگونه برتر از دیگران باشید

۳٫۹
(۱۶)
«خواستنی‌تر» جلوه دهید. باید هوشمندانه سیاستی پیشه کنید تا دیگران همه جا درباره شما صحبت کنند. باید به مردم نشان دهید که محصول‌تان چقدر طرفدار دارد. باید به مشتری ثابت کنید که دیگران پیش از او نیز شما را برگزیده‌اند و از این انتخاب‌شان خشنود بوده‌اند. مشتری باید احساس کند در مسیر امنی حرکت می‌کند که پیش از او بسیاری آن‌را پیموده‌اند و لذت برده‌اند. مشتری هرگز نمی‌خواهد چیزی را بخرد که هیچ کس دیگری تمایلی به خریدش ندارد.
farhadfery
اصیل باشید تا دیگران با شما مانند یک شاهکار هنری رفتار کنند زیرا اگر یک کپی باشید با شما مانند یک شیء بی‌ارزش رفتار می‌شود
farhadfery
ذهن شما آن‌قدر توانمند است که می‌تواند هر آن‌چه را از او بخواهید در اختیارتان قرار دهد، اما کلیدی که می‌تواند این گنجینه نهفته در اعماق شیارهای مغزتان را بگشاید همانا پرسش‌های هوشمندانه است.
Kaveh Bz
کشف حقایق دستاورد طرح پرسش‌های هوشمندانه است و نه خیره شدن به اطراف با دهانی باز که حماقت از آن می‌بارد!
هدی✌
کره زمین دیگر نه گرد است و نه پهناور، زمین با همه آب‌ها و خشکی‌هایش آن‌قدر کوچک است که می‌توانید آن‌را درون یک تلفن همراه که به شبکه جهانی اینترنت متصل است در مشت‌تان بگیرید. شما ارباب جهان هستید پس با افتخار بر جهان فرمانروایی کنید.
هدی✌
بی‌تردید نقطه آغازین هر جنبشی، درون ذهن آدمی است. شما برای آفرینش شگفتی در زندگی و کسب‌وکارتان چاره‌ای ندارید جز آن‌که نخست به این حقیقت ایمان بیاورید که کره زمین دیگر گرد نیست! در زمانه‌ای که من و شما در آن به سر می‌بریم تمام کره زمین با همه اقیانوس‌های عظیم و قاره‌های پهناورش آن‌قدر کوچک شده است که می‌توانیم آن‌را در مشت خود گرفته و به همه جا حمل کنیم!
هدی✌
ذهن شما آن‌قدر توانمند است که می‌تواند هر آن‌چه را از او بخواهید در اختیارتان قرار دهد، اما کلیدی که می‌تواند این گنجینه نهفته در اعماق شیارهای مغزتان را بگشاید همانا پرسش‌های هوشمندانه است
هدی✌
گر کسب‌وکاری که به آن سرگرم‌اید ضربان قلب‌تان را بالا نمی‌برد و میزان آدرنالین خون را در رگ‌هایتان افزایش نمی‌دهد، شما هرگز نمی‌توانید در آن به خلق پیروزی‌هایی باشکوه نائل شوید؛ زیرا فرمانروایان دنیای کسب‌وکار تنها آن کسانی هستند که عاشق کارشان هستند. آن‌ها هر روز که از خواب برمی‌خیزند و هر شب پیش از آن‌که به خواب روند به قلبی که درون سینه‌شان می‌زند دلیل خوبی برای تپیدن می‌دهند.
هدی✌
همیشه به یاد داشته باشید که شما نه «بهتر» نه «بدتر» از جنس مخالف هستید. شما با یکدیگر «تفاوت» دارید و این تفاوت‌ها آن‌قدر زیاد است که هرگز نمی‌توان از میان‌شان برد. پس بکوشید تا از این تفاوت‌ها لذت ببرید
هدی✌
به‌طور کلی مغز مردان نه درصد بزرگ‌تر از مغز زنان است اما تعداد سلول‌های مغزی هر دو به یک اندازه است. سلول‌های بخشی از مغز زنان که با زبان و یادگیری در ارتباط است یازده درصد بیشتر از مردان است. عجیب نیست که چرا زنان همیشه در حال صحبت کردن می‌باشند و مردان نیز همیشه برای جلوگیری از انهدام حس شنوایی خود اغلب در گوش‌شان پنبه فرو می‌کنند!
هدی✌

حجم

۱۳۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۱۳۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان