بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۷۵ راز والدین موفق | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب ۷۵ راز والدین موفق اثر جو مارتین

بریده‌هایی از کتاب ۷۵ راز والدین موفق

نویسنده:جو مارتین
مترجم:صدف رسا
انتشارات:مهرگان خرد
امتیاز:
۴.۱از ۲۳ رأی
۴٫۱
(۲۳)
حمام کردن بدن را تمیز می‌کند و آب گرم باعث آرامش اعصاب و درنتیجه یک خواب آرام می‌گردد.
sadeghi
کتاب خواندن را به فعالیتی مفرح تبدیل کنید. کتاب خواندن برای کودک باید به‌گونه‌ای باشد که او را به وجد بیاورد. اگر این امر برایش یکنواخت و کسالت‌آور باشد، دیگر خودبه‌خود علاقه وی به کتاب و مطالعه نیز از بین خواهد رفت. زمانی را برای کتاب خواندن انتخاب کنید که هم شما و هم فرزندتان سرشار از انرژی باشید، وقتی هردویتان خسته خواب‌آلود هستید اصلاً به سراغ کتاب نروید؛
sadeghi
کتاب‌هایی در بازار وجود دارد که می‌تواند به‌شدت کودکان را سرگرم خود کند. کتاب خواندن را به فعالیتی لذت‌بخش تبدیل کنید تا کودکان نه‌تنها بی‌صبرانه منتظر فصل بعدی کتاب باشند، بلکه در انتظار رسیدن خرید کتاب هفته بعد به سر ببرند.
sadeghi
کودک را به کتاب‌خوانی علاقه‌مند کنید عادت کتاب خواندن باعث ارتقای شخصیت و ایجاد عقل سلیم در فرد گشته و باعث به کار افتادن مغز می‌شود و نه‌تنها به دانش ما می‌افزاید بلکه روح ما را نیز غنی می‌کند. کسی که همیشه کتاب می‌خواند همیشه در حال دریافت آگاهی است. کتاب خواندن باعث تقویت تمرکز کودکان می‌گردد. آن‌ها از طریق کتاب با مردم و دنیای اطراف خود، ایده‌ها، عقاید، اصول و سنت‌های مختلف آشنا می‌شوند. همچنین، باعث ارتقای مهارت‌های شنیداری، نوشتاری و دیگر مهارت‌ها می‌گردد و به شما امکان می‌دهد تصورات خود را به دوردست‌ها ببرید. علاوه بر همه این فواید، کتاب سرگرمی بسیار خوبی نیز به شمار می‌رود.
sadeghi
حلال مشکلات فرزندانتان باشید.
sadeghi
آداب معاشرت + مهارت کنترل احساسات = کودک موفق
sadeghi
کنار فرزند خود بنشینید، در چشمانش نگاه کنید و حرف‌های او را تأیید کنید. باید انتظارات یکدیگر را برای هم شرح دهید و هر دو بگویید که از یکدیگر چه می‌خواهید. برقراری ارتباط، کلید جلوگیری از دادوفریاد در کودکان بزرگ‌تر است.
sadeghi
همکارم نیکی که یک مادر مجرد است به ازای هر مسئله ریاضی توسط فرزندش به او شکلات یا پول می‌داد. اگر قرار بر شکلات بود به پسرش می‌گفت: «جواب درست مسئله را پیدا کن. هر عددی به دست آمد به همان تعداد شکلات به تو خواهم داد» .
sadeghi
گاهی اوقات تنها کاری که باید بکنید این است که خود را جای فرزندتان بگذارید و برای اینکه آن‌ها به حرفتان گوش کنند مثل یک کودک فکر کنید. ممکن است در ابتدا کاری سخت به نظر بیاید، ولی برای پیمودن یک راه طولانی، مهم‌ترین گام، گام اول است.
sadeghi
کودکان موجوداتی بسیار هوشیار و الگوپذیر بوده و از محیط اطراف خود و رفتارهای دیگران تقلید و الگوبرداری می‌کنند. اکثر کودکان از یک قانون طلایی تبعیت می‌کنند: با دیگران همان‌گونه رفتار کن که می‌خواهی با تو رفتار شود.
sadeghi

حجم

۹۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۹۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
۱۱,۲۵۰
۵۰%
تومان