بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب انتخاب‌های سخت | صفحه ۴ | طاقچه
۳٫۷
(۷۶)
سیاست خارجی چین، توصیه‌های دنگ ژیائو پنگ بود: «با خونسردی مشاهده کنید، با همه چیز آرام برخورد کنید، بر سر مواضع خود بایستید، ظرفیت‌های خود را پنهان کنید، منتظر زمان مناسب بمانید، کار‌ها را هر جا که ممکن است به پایان برسانید.»
farnaz Pursmaily
پس از این‌که طالبان از تسلیم‌کردن بن لادن سر باز زد، رئیس‌جمهور بوش دستور اشغال افغانستان را صادر کرد.
plato
باورش به نظر سخت می‌رسد که یک انسان، آن هم به نام خدا، بتواند این‌قدر بی‌رحم باشد.
plato
وقتی به پاریستینا پایتخت کوزوو رسیدم، در فرودگاه جمعیت مشتاقی پرچم‌های امریکا را در هوا تکان می‌دادند و کودکان روی شانه‌های والدین‌شان نشسته بودند تا بتوانند ما را ببینند. وقتی‌که به مرکز شهر که در آن مجسمه‌ی بیل قرار دارد رسیدیم، جمعیت آن‌قدر زیاد بود که ماشین و اسکورت‌هایم مجبور شدند توقف کنند. خیلی از این مسئله خوشحال شدم، چون می‌خواستم مردم را ببینم. از ماشین بیرون پریدم و با مردم اطراف دست دادم. آن طرف میدان، مغازه لباس‌فروشی کوچکی به نام هیلاری قرار داشت. باید حتماً از آن دیدار می‌کردم. مغازه‌دار گفت که اسم مغازه را به یاد من گذاشته تا بیل در میدان تنها نباشد.
ابوذر
دموکراسی وقتی خوب کار می‌کند که رهبران، صلاح کشورشان را به سلایق شخصی ترجیح دهند.
Mazdak
حمایت از زنان و دختران نه فقط کار درستی است بلکه هوشمندانه و استراتژیک است.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
بازدیدکنندگان چینی از دیدن این‌که در غرفه‌ی ایالات متحده، با آن‌ها به زبان مادری‌شان صحبت می‌شود، تحت‌تأثیر قرار گرفته بودند. این یکی دیگر از نمونه‌هایی بود که به من نشان داد، ارتباط مستقیم مردم چین و امریکا، از هر جلسه و کنفرانسی در بهبود روابط دو کشور مفید‌تر خواهد بود.
زیـ نب
برای جلوگیری از استراق سمع، هیچ کس حق نداشت هنگام ورود وسیله‌ای الکترونیکی، حتا تلفن همراه، با خود داشته باشد.
زیـ نب
خیلی زود پس از انتخابات ۲۰۰۸، گروهی از تحلیل‌گران و کار‌شناسان، تحت عنوان شورای ملی اطلاعات امریکا، گزارشی هشدار‌دهنده با عنوان: "روند جهانی تغییر تا سال ۲۰۲۵: جهان دگرگون‌شده" منتشر کرد. در این گزارش به افول امریکا در دنیا، افزایش رقابت جهانی، کاهش تدریجی منابع و ناپایداری همه‌جانبه اشاره شده بود. تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده بودند که قدرت نظامی و اقتصادی امریکا در سال‌های آتی کاهش پیدا خواهد کرد و جهانی را که از زمان جنگ جهانی دوم ساخته و از آن حمایت کرده بودیم، تحت‌تأثیر قدرت‌های در حال رشد اقتصادی نظیر چین، کشور‌های سرشار از منابع نفتی نظیر روسیه و ایران و بازیگران ناخوانده‌ای نظیر القاعده نابود می‌شود.
زیـ نب
یکی از محاسن شکست این بود که دریافتم، دیگر به نظر منتقدانم درباره‌ی خودم اهمیت ندهم.
زیـ نب

حجم

۱۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۷۲ صفحه

حجم

۱۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۷۲ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۶۰,۰۰۰
۵۰%
تومان