بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب انتخاب‌های سخت | صفحه ۳ | طاقچه
۳٫۷
(۷۶)
از آرام‌ترین و خونسردترین آدم‌هایی است که در عمرم دیده‌ام. ویژگی‌هایی که پشت میز مذاکره خیلی احتیاج داریم.
محمد صدوقی
ترکیه‌ی نوین پس از جنگ جهانی اول و فروپاشی عثمانی، توسط مصطفی کمال اتاتورک ساخته شد. این کشور که در سال ۱۹۵۲ به ناتو پیوست، یکی از قابل‌اعتماد‌ترین هم‌پیمانان ناتو بود. با وجود اصلاحاتی که اتاتورک در ابتدا قصد انجامش را داشت، این کشور همچنان بیش‌از‌حد اسلامی، بیش‌از‌حد چپ و بیش‌از‌حد ضعیف بود. شاید در زمان جنگ سرد این اتفاق خوبی به نظر می‌زسید، اما حالا دیگر دوران پیشرفت بود.
ابوذر
اما هشدار داد: «سخت‌ترین لحظات در هر تغییر سیستمی، زمانی است که موفقیت را به چشم می‌بینیم. باید بسیار مواظب باشیم که فریب سراب موفقیت را نخوریم.»
Variable
ما درباره‌ی جنگ عراق و افغانستان، چالش‌های مادام‌العمرمان با ایران و کره شمالی و این‌که ایالات متحده چگونه می‌تواند از بحران اقتصادی به وجود آمده سلامت و مطمئن نجات پیدا کند صحبت کردیم
نرگس
استیت کاپیتالیسم سیستم اقتصادی است که در آن کمپانی‌های دولتی یا تحت حمایت دولت از منابع مالی مردمی برای به‌دست‌آوردن بازار‌ها و ارزش‌های پیشرفته استراتژیک استفاده می‌کنند.
Mazdak
«باراک اوباما کاندیدای مورد نظر من است. او باید رئیس‌جمهور ما باشد.» بعد از پایان سخنرانی، جو بایدن در سالن سبز به سویم آمد و خم شد تا دستانم را ببوسد. (چه‌کسی می‌گوید روح سلحشوری شوالیه‌ها از بین رفته است؟) باراک هم از بلینگ مونتانا زنگ زد تا از من تشکر کند.
vaf
باید از استراتژی گذشتِ زمان پیروی کنیم.
Variable
از این‌که در خانواده‌ای عاشق و حامی به دنیا آمدم و در کشوری که تمام فرصت‌ها و موهبت‌ها را به من اعطا کرد، تا ابد از خداوند سپاس‌گزارم. عواملی خارج از قدرت و اختیار خودم، زندگی را به آن‌چه که امروز به آن هدایت شده‌ام و ارزش و ایمانی که امروز در آغوش گرفته‌ام، برایم مهیا کرد.
arash
من نسبت به این‌که ایرانی‌ها می‌توانند به توافقی جامع عمل کنند بدبین باقی می‌مانم، در طول سال‌ها آن‌قدر امیدهای واهی دیده‌ام که حالا به خودم اجازه ندهم‌ خیلی خوش‌بین باشم.
امیری حسین
ژنرال مارشال، قهرمان جنگ‌جهانی دوم، که در دولت ترومن، هم وزیر امور خارجه و هم وزیر دفاع بود، متوجه شد که امنیت و رونق امریکا، وابسته به متحدانی است که به ما سود برسانند و محصولات‌مان را بخرند. از آن مهم‌تر، او دریافته بود که امریکا فرصت و توانایی اداره‌ی جهان را دارد و این چالش‌ها شکل تازه‌ای به خود گرفت.
نرگس

حجم

۱۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۷۲ صفحه

حجم

۱۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۷۲ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان