بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب انتخاب‌های سخت | صفحه ۵ | طاقچه
۳٫۷
(۷۶)
می‌دانستم که در سیاست تجربه‌هایی دردناک وجود دارد که می‌تواند نزدیک‌ترین دوستت را به دشمنی درجه یک تبدیل کند.
Variable
هر دو طرف به نتیجه‌ی برد ـ برد نیاز داشتند.
Variable
بدون تبادل ایده‌ها و فکر‌ها، و حضور قانون قوی و حامی، خلاقیت و کارآفرینی نابود خواهد شد.
Variable
در ۱۹۹۷، محمد خاتمی رئیس‌جمهور منتخب ایران شد که تا حد زیادی میانه‌رو بود و در مصاحبه‌ای با یک تلویزیون امریکایی اعلام کرده ‌بود که می‌خواهد «دیوار بی‌اعتمادی» را بین امریکا و ایران فرو بریزد.
امیری حسین
کره جنوبی زمانی از کره شمالی فقیر‌تر بود، اما با کمک ایالات متحده و جامعه جهانی، موفق شده بود اقتصادش را شکوفا کند. کره‌جنوبی یادآور میراث رهبری امریکا در آسیا است.
امیری حسین
با این حال نظریات من به‌طور گسترده‌ای چنین تفسیر شد که حقوق بشر اولویتی برای دولت اوباما نیست و این که چینی‌ها آسوده می‌توانند حقوق بشر را زیر پا بگذارند.
کاربر ۸۳۹۷۹۰
تیم ما میراث‌دار لیست بلند بالایی از آسیب‌ها و چالش‌هایی بود که باعث تحلیل‌رفتن انتظارات از ایالات متحده در داخل و خارج از کشور، در توانایی اداره‌کردن دنیا شده بود.
نرگس
رهبری امریکا در جهان همچون مسابقه دو امدادی بود. یک وزیر، یک رئیس‌جمهور و یک نسل باید چوب امدادی را به دست یکی دیگر می‌رساندند تا بتوانند تا هر‌جا که در توان دارند برای پیروزی کل تیم بدوند.
نرگس
اکتبر ۲۰۱۱ به همراه سلطان قابوس در مسقط عمان. سلطان به ما کمک کرد سه کوهنورد امریکایی که در ایران دستگیر شده بودند آزاد شوند. او همچنین یک راه دیپلماتیک سری برای مذاکرات درباره برنامه هسته‌ای ایران ایجاد کرد.
ادریس
ایالات متحده و مکزیک مرزی مشترک به طول حدود دو هزار مایل دارند و اقتصاد و فرهنگ ما به‌خصوص در مناطق مرزی بسیار به‌هم وابسته و شبیه است. به غیر از این‌ها بخش زیادی از جنوب ایالات متحده، زمانی جزء خاک مکزیک بوده است و مهاجرت‌ها باعث ارتباط بیش‌تر مردم و پیوند‌های خانوادگی بین آن‌ها شده است.
ادریس

حجم

۱۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۷۲ صفحه

حجم

۱۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۷۲ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان