بریده‌های کتاب انتخاب‌های سخت
روی این تأکید کردم که کشمکش ما با دولت ایران است، نه شهروندان ایرانی. مردم ایران سزاوار آینده‌ای بهتر هستند.
ترنج
شاه، پادشاه کشور بود که سلطنتش مدیون کودتای ۱۹۵۳ بود. کودتایی که با حمایت دولت آیزنهاور علیه دولت منتخب و دموکراتیک و همراه با کمونیست‌ها، انجام شد. حرکتی کلاسیک در دوره‌ی جنگ سرد بود که بسیاری از ایرانیان هیچ‌وقت امریکا را بابت آن نبخشیدند.
ادریس
تحریم‌های شدید برمه را ضعیف‌تر و فقیر‌تر کرده و در عوض رژیم حاکم را سرسخت‌تر و دیوانه‌تر کرده است. او همچنین به این نکته اشاره کرد که این تحریم‌ها سهواً باعث افزایش نفوذ و قدرت شرکت‌های چینی در این کشور شده است. شرکت‌های چینی در بخش سدسازی، معدن، انرژی و خطوط لوله در سراسر برمه مشغول به فعالیت بودند.
ابوذر
ت متحده برای دموکراسی و حقوق بشر جهانی قیام خواهد کرد. حتا در شرایطی که رفتن به راه‌های دیگر برای به‌جریان‌انداختن منابع، ساده‌تر و سودآور‌تر باشد. این تصمیمی نیست که هر کدام از شرکای ما قادر به گرفتن‌اش باشد. اما ما می‌گیریم و پای آن می‌ایستیم.
Ahmad.ph
یکی از محاسن شکست این بود که دریافتم، دیگر به نظر منتقدانم درباره‌ی خودم اهمیت ندهم.
einlam
امریکا روزانه صد‌ها هزار بشکه نفت را از نیجریه و آنگولا وارد می‌کرد و ما مصرانه در تلاش بودیم تا از مسئولیت‌پذیری و شفافیت سطح بالاتری در قبال عایدی‌های نفت حمایت کنیم.
Ahmad.ph
تصمیم گرفتم تلاش‌ها را برای حمایت از فعالان دموکراسی از طریق ابزار‌ها و فن‌آوری‌هایی که سرکوب و سانسور دولت را دور می‌‌زد، بیش‌تر کنم. در طول چند سال بعد ما ده‌ها میلیون دلار سرمایه‌گذاری کردیم و بیش از پنج‌هزار فعال را در سرتاسر جهان آموزش دادیم.
ادریس
کمپانی‌های چینی وارد یک بازار مشخص می‌شدند و با امضای قرادادهای پرسود، حق استخراج منابع را در اختیار می‌گرفتند و منابع را با کشتی به آسیا باز می‌گرداندند. در عوض آن‌ها پروژه‌های عمرانی چشمگیری را مانند استادیوم فوتبال و شاهراه و بزرگراه (معمولاً میان معادن و فرودگاه) احداث می‌کردند.
Ahmad.ph
در عملیات نجاتی که توسط نیروهای ارتش امریکا انجام شد، تصادف یک هلی‌کوپتر با هواپیمای ترابری در بیابان، هشت عضو ارتش را کشت.
Ahmad.ph
رهبری امریکا در جهان همچون مسابقه دو امدادی بود. یک وزیر، یک رئیس‌جمهور و یک نسل باید چوب امدادی را به دست یکی دیگر می‌رساندند تا بتوانند تا هر‌جا که در توان دارند برای پیروزی کل تیم بدوند.
امیری حسین

حجم

۱۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۷۲ صفحه

حجم

۱۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۷۲ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۶۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۲۸صفحه بعد