بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رهبران آخر غذا می‌خورند | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب رهبران آخر غذا می‌خورند اثر سایمون سینک

بریده‌هایی از کتاب رهبران آخر غذا می‌خورند

۳٫۴
(۲۲)
افرادی که فرصت کار در سازمان‌هایی نصیبشان شده است که از آنها حمایت می‌کنند و به عنوان منابع مصرفی به آنها نگاه نمی‌کنند، آخر هر روز کاری با حسی مملو از کامیابی و حق‌شناسی به خانه بازمی‌گردند.
knowrun
اگر شرایط خاصی محقق شود که افراد سازمان در کنار هم احساس امنیت کنند، برای تحقق اهدافی با یکدیگر همکاری خواهند کرد که هرگز به‌تنهایی نمی‌توانند به آنها دست یابند.
knowrun
فرد نابغه‌ای که در رأس امور قرار دارد و سمت و سوی کارها را تعیین می‌کند، باعث ظهور افراد برجسته نمی‌شود، بلکه این افرادِ برجسته هستند که باعث می‌شوند فردی که در رأس امور قرار گرفته است، نابغه به نظر بیاید.
Golnaz Javaheri
چپمن و افراد مشابه او برای تغییر کارکنان برنامه‌ریزی نکردند، بلکه طرح و برنامهٔ آنها مبنی بر تغییر شرایط حاکم بر محیط کاری کارکنانشان بود.
knowrun
چپمن فهمید که برای کسب اعتماد افراد، قدم اول این است که رهبران سازمان با آنها مانند افراد واقعی رفتار کنند. او دریافت که برای جلب اعتماد، باید اعتماد کند و معتقد بود شخصی که تحصیلات دانشگاهی دارد یا حسابدار خوبی است الزاماً قابل اعتمادتر از کسی نیست که مدرک معادل دیپلم دارد و فنی است.
knowrun
رهبران بزرگ برای کسانی که افتخار هدایتشان را دارند، صادقانه ارزش قائل‌اند و این مسئله را درک می‌کنند که بهای واقعی امتیاز رهبری در گرو صرف نظر کردن از منافع شخصی است.
Mohamad-Reza Abolbashari
رهبری یعنی قبل از دیگران به پیشواز خطر رفتن و بی‌محابا به سوی ناشناخته‌ها شتافتن.
محمد رواقی
نسل گیج و پریشانی که در دنیای فاصله‌ها و جدایی از صفات انسانی زندگی می‌کند،
Mr.seyfi zade
در عوض جو شرکت بدتر شد. اِستوارت به یاد می‌آورد که در اواخر سال ۲۰۱۱ یعنی چند سال پس از این بحران، هنگامی‌که اوضاع مالی شرکت به حالت عادی برگشت و دیگر بدهکار نبود، رئیس جدید او یعنی مدیرعامل شرکت سیتی برای معرفی خود وارد شد. او به کارکنان اعلام کرد که فقط سه مسئله برای او اهمیت دارد: سود سهام، درآمد خالص و هزینه‌ها. سپس به طور خصوصی به اِستوارت متذکر شد: «اگر فکر می‌کنی که من مربی تو خواهم شد و به تو مشاورهٔ شغلی خواهم داد، در اشتباهی.» فرهنگ هر سازمان مطابق با نحوهٔ رهبری سازمان شکل می‌گیرد.
حسین یزدی
ستوارت به یاد می‌آورد که همه از اینکه همکاری در انجام کارها از آنها پیشی بگیرد، می‌ترسیدند. هیچ‌کس احساس امنیت نمی‌کرد و این مسئله ناشی از نیاز شرکت به کاهش تعداد کارکنان نبود، منشأ این ترس فقط فرهنگ شرکت بود.
حسین یزدی

حجم

۵۳۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۵۳۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
۶۷,۲۰۰
۳۰%
تومان