بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رهبران آخر غذا می‌خورند | طاقچه
کتاب رهبران آخر غذا می‌خورند اثر سایمون سینک

بریده‌هایی از کتاب رهبران آخر غذا می‌خورند

۳٫۴
(۲۲)
هر کارمند، پسر یا دختر کسی است. رهبر شرکت، همانند والدین مسئول زندگی ارزشمند آنهاست.
knowrun
«در دورهٔ سختی، حتی به فکر دست کشیدن از یکی از بچه‌های خود نمی‌افتیم. هر اتفاقی که بیفتد، کل خانواده با یکدیگر متحد می‌شویم و با هم سختی‌ها را تحمل می‌کنیم و در نهایت سختی‌ها را با کمک هم پشت‌سر خواهیم گذاشت.»
کاربر ۱۵۲۷۴۱۲
پدری که برای محافظت از دخترش هر کاری می‌کند، حالا رسماً و با تشریفات این مسئولیت را به دیگری واگذار می‌کند. بعد از اینکه دست دخترش را به دست داماد می‌دهد، به جایگاهش روی نیمکت کلیسا بازمی‌گردد و اطمینان دارد که از این به بعد دامادش از دخترش محافظت خواهد کرد. چپمن دریافت که «این مسئله در مورد شرکت هم صدق می‌کند.» هر کارمند، پسر یا دختر کسی است. رهبر شرکت، همانند والدین مسئول زندگی ارزشمند آنهاست.
Mohamad Sakhaei
اگر عملکرد شما انگیزهٔ امیدواری و رویاپردازی، یادگیری، کار و رشد و ترقی را در دیگران افزایش دهد، شما رهبرید.
Abes315
ارزش واقعی رهبری در مقدم دانستن نیاز دیگران نسبت به نیاز خود است
Abes315
بدون حلقهٔ امن، کارکنان مجبورند زمان و انرژی زیادی را صرف دفاع از خود در مقابل یکدیگر کنند. هم‌نشینان و اطرافیان ما هستند که مشخص می‌کنند کجا انرژی‌مان را صرف کنیم. هرچه بیشتر بتوانیم به افرادی که کنارمان می‌ایستند، اعتماد کنیم، آمادگی بهتری برای رویارویی با تهدیدات خارجی دائمی خواهیم داشت.
knowrun
به همین منوال، قدرت و استقامت شرکت ناشی از محصولات و خدماتش نیست، بلکه برگرفته از میزان همکاری مؤثر بین کارکنانش است. هر یک از اعضای گروه در حفظ حلقهٔ امن نقش دارد و وظیفهٔ رهبر، اطمینان از ایفای نقش همگان است. مراقبت از افراد درون حلقه وظیفهٔ اصلی رهبری است.
knowrun
بهای واقعی امتیاز رهبری در گرو صرف نظر کردن از منافع شخصی است.
Abes315
اگر عملکرد شما انگیزهٔ امیدواری و رویاپردازی، یادگیری، کار و رشد و ترقی را در دیگران افزایش دهد، شما رهبرید.
knowrun
این توانمندی علاوه بر بسیاری از مزایای دیگر، اجازهٔ انتقال آموزه‌های ما به دیگران را می‌دهد، درنتیجه آنها به یادگیری دوبارهٔ تمام آموخته‌های ما نیاز ندارند. هر نسلی می‌تواند زندگی را بر پایهٔ آموخته‌های نسل‌های گذشته بسازد، بنابراین می‌توانیم در دنیا پیشرفتی واقعی داشته باشیم. این معنای انسان بودن است. ما ماشین کسب موفقیت هستیم.
erff_on

حجم

۵۳۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۵۳۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۲۳صفحه بعد