بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۳۳ استراتژی جنگ | صفحه ۱۳ | طاقچه
کتاب ۳۳ استراتژی جنگ اثر رابرت گرین

بریده‌هایی از کتاب ۳۳ استراتژی جنگ

نویسنده:رابرت گرین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۸۲ رأی
۴٫۲
(۸۲)
هدف شما این است که فلسفه و جنگ، خرد و نبرد را به آمیزه‌ای مغلوب‌نشدنی تبدیل کنید.
Atrin.Sz
استراتژی حقیقی نیروی هوشیاری و نه مادی است
Atrin.Sz
گاهی باید خود را وادار کنید تا مسیرهای جدید را بپیمایید حتی اگر پرخطر باشند. هرآنچه را در آرامش و امنیت از دست بدهید، قطعاً در غافل‌گیری و نوگرایی به دست خواهید آورد.
gggggaida
دشمن یا رقیب سرسخت بهترین‌های شما را بیرون می‌کشد. هرچه این رقیب بزرگ‌تر باشد، دستاورد شما حتی در شکست هم بزرگ‌تر خواهد شد. بهتر است به یک رقیب سرسخت ببازید تا اینکه چند دشمن حقیر را درهم شکنید.
gggggaida
هرچه بیشتر به این تشخیص برسید که می‌خواهید چه کسی نباشید و چه ویژگی‌هایی نداشته باشید، حس هویت شفاف‌تری خواهید یافت و هدف خود را بهتر خواهید شناخت.
gggggaida
وقتی موفقیت را در آغوش گرفتید، محتاط باشید. وقتی عصبانی هستید، هیچ اقدامی نکنید. وقتی هراسان بودید، بدانید که ممکن است خطرها را بزرگ‌تر از آنچه هستند، ببینید. جنگ به بالاترین درجه واقع‌گرایی نیاز دارد و مستلزم آن است که همه چیز را همان‌طور ببینید که هستند. هرچه پاسخ‌های هیجانی خود را محدود کنید، به این ایده‌آل نزدیک‌تر خواهید شد.
maryam.eslami
نفس آدمی وقتی دوستش است که آدمی مهارت تسلط بر آن را داشته باشد؛ اما آدم بدون تسلط بر خویشتن، مانند دشمن در جنگ است. بهاگاواد گیتا
Atrin.Sz
مشکلات اغلب در دل تضادها حل می‌شوند و تفاوت‌های حقیقی اغلب در بحبوحه کشمکش‌ها آشتی داده می‌شوند.
Atrin.Sz
نفس آدمی وقتی دوستش است که آدمی مهارت تسلط بر آن را داشته باشد؛ اما آدم بدون تسلط بر خویشتن، مانند دشمن در جنگ است. بهاگاواد گیتا، بخشی از یکی از آثار حماسی هند
maryam.eslami
نکته این نیست که به تمام حرکات دوست خود بدگمان شوید؛ اما باید به آن‌ها توجه کنید. هر تغییر حرارت عاطفی او را ثبت کنید: تعصبات غیرمنطقی، تمنای جدید برای رفاقت بیشتر، تحسین افراطی از شما در برابر شخص سوم، تلاش برای حمایت بیشتری که منافع آن برای دوست شماست نه خود شما. در این مواقع به غریزه خود اعتماد کنید: اگر رفتار کسی سوءظن شما را برانگیخته است، احتمالاً حق دارید. شاید سرانجام به این نتیجه برسید که اشتباه می‌کردید؛ اما در حال حاضر بهتر است در حالت آماده‌باش باشید.
احسان رضاپور

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۷۲ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۷۲ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۹۰۰
۵۴,۹۵۰
۵۰%
تومان