بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خودانضباطی در ده روز | صفحه ۹ | طاقچه
کتاب خودانضباطی در ده روز اثر تئودور برایانت

بریده‌هایی از کتاب خودانضباطی در ده روز

۳٫۹
(۲۰۳)
بنابراین، هرگاه احساس کردید هاید می‌خواهد شما را از انجام کاری که باید انجام شود دور کند، به مدت دو تا سه دقیقه مراحل زیر را انجام دهید. هر چه بیشتر آن را انجام دهید، سریع‌تر و آسان‌تر خواهد شد. ۱. چند نفس عمیق بکشید، تنفس‌تان را آرام کنید و به خود بگویید «من کاملاً آرام هستم.» اصلاً مهم نیست که نشسته باشید، ایستاده باشید یا دراز کشیده باشید. به‌سادگی سعی کنید تا آنجا که شرایط اجازه می‌دهد از نظر فیزیکی راحت باشید.
nasrin
«بدترین چیزی که باید از آن بترسیم، خود ترس است».
Murj
خودانضباطی یک مهارت است تا بتوانید بخش‌های مختلف شخصیت‌تان را به جای اینکه در اثر اختلاف و تضاد درونی فلج شوند، منظم و هماهنگ کنید.
Murj
. در حقیقت در میان تلاش‌های شما در بهبود خودانضباطی، در اصل شما بدترین دشمن خودتان هستید.
Murj
جملات مثبت برای خودانضباطی بهتر و مؤثرتر عمل می‌کنند. زمانی‌که جمله تأکیدی‌تان را به سه حالت (اول شخص، دوم شخص و سوم شخص) نوشتید، از آن فهرست دو بار رونویسی کنید تا سه سری از این نسخه در اختیارتان باشد. هر نسخه باید شامل جملات تأکیدی به سه حالت اول شخص، دوم شخص و سوم شخص باشد.
nasrin
پنج زهر مورد علاقه آقای هاید: ۱. بدبینی ۲. منفی‌گرایی ۳. یأس و ناامیدی ۴. فرار کردن ۵. به تأخیر انداختن
حکمت نوری
هیچ چیز نمی‌تواند مانع من شود». به بیان دیگر، به خاطر کمبودهایتان سوگواری نکنید، تلاشتان را دوبرابر کنید.
zeynab
هیچ چیز نمی‌تواند مانع من شود». به بیان دیگر، به خاطر کمبودهایتان سوگواری نکنید، تلاشتان را دوبرابر کنید.
zeynab
هیچ چیز نمی‌تواند مانع من شود». به بیان دیگر، به خاطر کمبودهایتان سوگواری نکنید، تلاشتان را دوبرابر کنید.
zeynab
مثبت بیندیشید و یک طرز فکر مثبت، قوی‌ترین پادزهر ممکن برای منفی‌گرایی هاید است.
zeynab
ذهن ناخودآگاهت شواهد را نمی‌سنجد و ادعایت را ارزیابی نمی‌کند. فقط آنچه را می‌گویی به‌راحتی باور می‌کند
zeynab
بنابراین، زمانی که دارید روی پیشرفت خود در مسیر خودانضباطی کار می‌کنید، هاید زمزمه‌هایی آزاردهنده در گوشتان آغاز می‌کند تا شما را به این باور برساند که این کار شدنی نیست، در این حالت به او بگویید «هیچ چیز نمی‌تواند مانع من شود». به بیان دیگر، به خاطر کمبودهایتان سوگواری نکنید، تلاشتان را دوبرابر کنید.
پروانک
به بیان دیگر، شما به رئیستان در محیط کار نمی‌گویید «نه، فکر نمی‌کنم کاری را که از من می‌خواهید انجام دهم و به جایش، می‌خواهم تلویزیون تماشا کنم». اما اگر خودتان رئیس خودتان باشید، دایم در حال مقاومت با دستوراتی هستید که به خودتان می‌دهید. مسئولیت را از گردن خود باز کرده و می‌گویید، «فردا انجامش می‌دهم».
samanehpr
«اگر موفق شوم، مردم ریزبینانه‌تر مرا قضاوت می‌کنند.»
کاربر ۱۱۸۳۲۳۶
عبارات مختصر و مفیدی مانند «چه کار خوبی!»، «تسلیم نشو!» و «تو می‌توانی انجامش دهی!»؛ اگر قوی، محکم و حمایت‌کننده استفاده شوند، شگفتی می‌آفرینند. این تکنیک ساده‌تر از این است که نتوانید همیشه از آن استفاده کنید.
alireza Rahimi
هیچ چیز در جهان نمی‌تواند جایگزین پشتکار شود حتی استعداد! هیچ چیز شایع‌تر از استعدادهای نشکفته نیست. تحصیلات به‌تنهایی نمی‌تواند استعداد را شکوفا کند. جهان پر از تحصیل‌کرده‌های شکست‌خورده است. پشتکار تنها ابزار پیروزی و موفقیت است. «کالوین کولیج»
alireza Rahimi
یک نظریه معروف هست که می‌گوید «مسئول اغلب مشکلات‌تان، خودتان هستید».
Mhya.Eshraghi
خودانضباطی شامل موارد زیر نیست: - یک ویژگی شخصیتی که در شما وجود داشته باشد یا نداشته باشد. - مجبور باشید با استفاده از نیروی اراده بر یک نیروی درونی غلبه کنید.
farzane
ترس از طرد شدن، توانایی ما را در به کار بردن خودانضباطی از بین می‌برد زیرا احساس می‌کنیم یک نفر همواره دارد به ما فشار می‌آورد، قضاوتمان می‌کند و ما را ارزیابی می‌کند و درنتیجه دائم مشغول زیر سؤال بردن خودمان، انتخاب‌هایمان و رویکردهایمان هستیم. آنگاه از اینکه تمام انرژی خود را به کار بگیریم، تردید می‌کنیم. این نتیجه‌گیری، یک شروع غلط و تلاشی نیمه‌کاره را به دنبال خواهد داشت.
tmp
گفتگوی درونی مثبت و حمایتگر، مؤثرترین قدم برای مقابله با حیله‌های هاید است.
tmp

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان