بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خودانضباطی در ده روز | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب خودانضباطی در ده روز اثر تئودور برایانت

بریده‌هایی از کتاب خودانضباطی در ده روز

۳٫۹
(۲۰۳)
پس زمانی که دچار لغزش شدید که حتماً دچار آن می‌شوید زیرا انسان هستید؛ به خودتان بگویید: «من اشتباه کردم، حالا که چی؟ دفعه بعد بهتر انجامش می‌دهم.»
امیررضا عابدین پور
خوش‌شانسی زمانی اتفاق می‌افتد که تلاش با فرصت‌ها، ملاقات کند. همان‌طور که دیک موتا یکی از معروف‌ترین مربیان تاریخ بسکتبال حرفه‌ای می‌گوید: «من به‌شدت به شانس معتقدم، هر چه بیشتر کار کنم، خوش‌شانس‌تر خواهم بود.»
sajjad90
و معمولاً شروع هر کاری مشکل‌ترین بخش آن است.
AWRYc
نگرانی‌های طولانی و ادامه‌دار همیشه باعث ایجاد احساس بی‌کفایتی و خودکم‌بینی می‌شود که خود باعث ایجاد یک روحیه بازنده در فرد می‌شود. چنین روحیه‌ای امکان خودانضباطی را کم می‌کند.
Mathilda
شکست یک سنگ زیر پاست نه یک سنگ قبر.
همسایه
مهم! من هر جا و هر زمان کلاس‌ها، سمینارها یا کارگاه‌های خودانضباطی برگزار می‌کنم، همیشه این سؤال را می‌شنوم: «آیا من واقعاً می‌توانم فقط در ده روز مهارت خودانضباطی خود را بهبود بخشم؟» پاسخ من: بله.... بله..... بله به‌طور قطع. کاملاً خوشبینانه.
همسایه
گاهی اوقات، هاید در یک مناظره که در ناخودآگاه روی داده است، برنده می‌شود و این در حالی روی می‌دهد که ما به‌کلی از آن بی‌خبر هستیم. این دقیقاً همان اتفاقی است که باعث می‌شود شما گاهی خود را در حال انجام کاری بیابید که قصد انجام آن را نداشتید؛ یا کاری را که قصد داشتید انجام دهید فراموش کنید. آیا تا به حال به خود گفته‌اید: «نمی‌دانم چرا آن کار را انجام دادم؟» تا به حال متوجه شده‌اید این‌جور مواقع چه بر شما گذشته است؟ به بیان دیگر، رفتار شما همواره تحت‌تأثیر است، بی‌آنکه خودتان از آن آگاه باشید.
Astronaut
هیچ چیز در جهان نمی‌تواند جایگزین پشتکار شود حتی استعداد! هیچ چیز شایع‌تر از استعدادهای نشکفته نیست. تحصیلات به‌تنهایی نمی‌تواند استعداد را شکوفا کند. جهان پر از تحصیل‌کرده‌های شکست‌خورده است. پشتکار تنها ابزار پیروزی و موفقیت است.
هما
باید به‌طور مداوم به خودمان یادآور شویم شکست مایه تحقیر نیست مگر اینکه خودمان آن را در ذهنمان تحقیرآمیز قلمداد کنیم. شکست یک سنگ زیر پاست نه یک سنگ قبر.
Murj
تلاش مستمر نسبت به هوش، خلاقیت و فرصت، دستاوردهای بیشتری به دنبال دارد
alireza Rahimi
گفت: «هر زمان تلاش کردی همه را راضی کنی، سرت به سنگ می‌خورد و به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی...»
STN
پنج زهر مورد علاقه آقای هاید: ۱. بدبینی ۲. منفی‌گرایی ۳. یأس و ناامیدی ۴. فرار کردن ۵. به تأخیر انداختن
کتابخوان
فرایند خودانضباطی در چهار مرحله اتفاق می‌افتد: ۱. تصمیم‌گیری ۲. آمادگی ۳. عمل ۴. حفظ و نگهداری
Dexter
ترس‌هایتان را با خرد خود به چالش بکشید. اگر آگاهانه به صدای منطقی درونتان گوش دهید، صدای احساسی شما قدرت خود را از دست می‌دهد. آنگاه با دست‌اندازهای کمتری می‌توانید در جاده حرکت کنید.
Dexter
بلکه خودانضباطی یعنی: - یک مهارت که می‌تواند یاد گرفته شود. - آگاهی از مقاومت ناخودآگاهتان در مقابل عملکرد، سپس غلبه بر آن مقاومت‌ها.
Aida
نظرات شکسپیر را به یاد بیاورید که می‌گوید منشأ گناهان ما در ستاره‌های آسمان نیست بلکه درون خود ماست.
ar
بسیاری از مردم از موفقیت به خاطر جلب توجهی که به دنبال آن می‌آید، چه مثبت چه منفی می‌ترسند. آن‌ها می‌ترسند که برای حفظ موفقیت‌شان، مجبور باشند فشار شدیدی را تحمل کنند. بسیاری از هنرمندان به‌سرعت پس از یک رمان پرفروش، آهنگ، یا بازی در یک فیلم موفق، دچار یک وحشت ناگهانی می‌شوند.
سمانه
پیشرفت خودانضباطی نیاز به خودآگاهی دارد. خودآگاهی، به نوبه خود، نیاز به این دارد که گهگاهی خودتان را محک بزنید و فعالیتی انجام دهید تا اضطراب و تشویش را در شما برانگیزد. ابتدا باید خودآگاهی را مانند گنجی پنهان با دقت و عمیق بیابید و سپس گنج یافته را جمع‌آوری کنید.
mehran
در میان تلاش‌های شما در بهبود خودانضباطی، در اصل شما بدترین دشمن خودتان هستید
سیاوش
یکی از دلایل اصلی بالا رفتن میزان سوء مصرف دارو، افسردگی، و مصرف الکل در بین هنرمندان، نویسندگان و مجریان این است که آن‌ها دائماً با ترس از طرد شدن زندگی می‌کنند.
ashuraei

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان