بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب شجاع باش دختر | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب شجاع باش دختر اثر ریشما سوجانی

بریده‌هایی از کتاب شجاع باش دختر

۴٫۰
(۲۷۲)
درحالی‌که آقایان قاطعانه به زمینه‌های ناشناخته وارد می‌شوند، بدون آن‌که سر سوزنی بابت شکست‌خوردن یا احمقانه به‌نظررسیدن نگران باشند.
حسنا
همواره قصد داشتم بهترین باشم. هر کاری که انجام می‌دادم تلاشی بود به‌منظور باهوش و شایسته به‌نظررسیدن من و ایجاد فرصت‌هایی که من را باهوش و کارآمد جلوه دهند.
مریم رسول زاده
هر روز که سپری می‌شد، در شغلم بیش‌تر و بیش‌تر عذاب می‌کشیدم تا زمانی که به چنان درماندگی عمیقی رسیدم که می‌دانستم باید چیزی را تغییر دهم.
Raha MalekZahtab
برای خودتان جشن ترحم به پا کنید. به خودتان زمان محدودی برای عزاداری برای آن‌چه از دست داده‌اید، بدهید
realarezu
در هر صورت موفقیت‌های خود را به اشتراک بگذارید؛ اما اشتباهات خجالت‌آور و لحظات افتضاح به‌بارآوردن را هم که باعث شدند به آن مرحله برسید، نشان دهید.
realarezu
خیلی بهتر است در حین تلاش زمین بخورید تا این‌که هرگز تلاش نکنید.
realarezu
شجاعت عاشق‌شدن را ممکن می‌سازد. شجاعت لازم است تا اجازه دهید یک فرد خود واقعی‌تان را با همهٔ عیوب موجود ببیند و شجاعت لازم است تا کسی را که مانند خودتان عیب‌ونقص دارد، بپذیرید.
realarezu
شجاعت همان چیزی است که ما را به دانشگاه یا مکانی دور از خانه می‌فرستد که آشنایی در آن نداریم. شجاعت همان چیزی است که ما را تشویق می‌کند علاقهٔ خود را به حرفه تبدیل کنیم
realarezu
برخلاف اصرارهای مربی‌ام، همچنان نگران دوست داشته‌شدن هستم. شرکت در انتخابات کنگره مخصوصاً در شهر نیویورک باعث شد ازلحاظ انتقاد عمومی جان‌سخت شوم. اما در سطح روزمره، به علاقهٔ تیمم به خودم اهمیت می‌دهم. بسیار زیاد هم اهمیت می‌دهم.
محمد رضا
«اگر زندگی مدرسهٔ ابتدایی بلندمدت بود، دختران در دنیا سلطنت می‌کردند.»
*zahra*

حجم

۱۸۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۱۸۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان