بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب شجاع باش دختر | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب شجاع باش دختر اثر ریشما سوجانی

بریده‌هایی از کتاب شجاع باش دختر

۴٫۰
(۲۷۲)
قطعاً شب‌هایی را با نگرانی از برداشت همکار، آشنا یا حتی یک غریبه از حرف خودم گذرانده‌ام و بسیاری مواقع با فرد کنار آمده‌ام، درصورتی‌که باید به حسابش می‌رسیدم.
ف مجتهدی
زمانی که خود را با خصلت سخاوت روح خود تطابق می‌دهیم، با حس هدفمندی و شجاعت خود تطابق پیدا می‌کنیم و می‌توانیم به هدف و کاری بازگردیم که می‌خواهیم انجام دهیم.
maryamn75
تمایل به بی‌عیب‌ونقص‌بودن بر سلامت ما هم اثر مخربی دارد؛ چراکه تعمق دربارهٔ کوچک‌ترین اشتباه یا نگرانی بابت ناراحتی فرد، یا کاری که انجام دادیم و حرفی که زدیم، باعث بی‌خوابی می‌شود. به‌دلیل این‌که آموزش دیده‌ایم به هر قیمتی که شده، مفید و انعطاف‌پذیرباشیم، در تلاش برای انجام همهٔ این امور خود را از پا می‌اندازیم و درنهایت خسته می‌شویم، تحلیل می‌رویم و حتی بیمار می‌شویم؛ زیرا بخش بسیار زیادی از زمان و نیروی خود را صرف دیگران می‌کنیم.
123
با شجاعت، نه با بی‌نقصی، می‌توانیم زندگی‌ای بسازیم که فقط خوش‌ظاهر نیست، بلکه کاملاً و مسرورانه از آن ماست.
Yasaman
مشکل این است که وقتی سخت می‌کوشید تا علاقهٔ همه را به خود جلب کنید، اغلب در انتها علاقهٔ چندانی به خودتان ندارید.
نیکو
من تنها کسی نیستم که بزرگ‌سالی‌اش را صَرف مشاغل و موقعیت‌هایی کرده که می‌دانسته در آن‌ها موفق خواهد شد. زنان بسیاری فقط اموری را انجام می‌دهند که در آن عالی هستند و به‌ندرت فراتر از حد اعتمادبه‌نفس و راحتی‌شان پا می‌گذارند. من این مسئله را در نقاط مختلف کشور بارهاوبارها از زبان هزاران زن صرف‌نظر از نژاد، سن و شرایط اقتصادی‌شان شنیده‌ام.
سیمین زولان
هیچ ایرادی ندارد اگر عده‌ای من را دوست ندارند یا درک نمی‌کنند؛ آن‌ها افراد من نیستند. بسیاری افراد دیگر هستند که من را درک می‌کنند و با شخصیت من و کار من سازگاری دارند.
Helia
اگر چند قدم اول را برندارید، همیشه در این فکر خواهید بود که چه‌چیزهایی را از دست داده‌اید. خیلی بهتر است در حین تلاش زمین بخورید تا این‌که هرگز تلاش نکنید.
Masoome Ramez
وقت آن رسیده است که قبل از امتحان‌کردن تسلیم نشویم؛ زیرا وقتی در مقابل مسئله‌ای چالش‌برانگیز یا ناآسان تسلیم می‌شویم، در حالتی از نارضایتی و سکون گرفتار می‌شویم که دل‌سردکننده است.
Starr
«شجاع باش، نه بی‌نقص»
p.ch

حجم

۱۸۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۱۸۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان