بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بازی بی‌نهایت | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب بازی بی‌نهایت اثر سایمون سینک

بریده‌هایی از کتاب بازی بی‌نهایت

نویسنده:سایمون سینک
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۳.۷از ۳۹ رأی
۳٫۷
(۳۹)
ما به‌عنوان گونهٔ بشر، به‌صورت طبیعی به‌دنبال راه‌حل‌های فوری برای مشکلات ناخوشایند، و در اولویت قرار دادن پیشرفت‌های سریع در راستای جاه‌طلبی‌های خودمان هستیم. تمایل داریم که دنیا را در چارچوب موفقیت‌ها و شکست‌ها، و برنده‌ها و بازنده‌ها ببینیم.
Ali Broujerdi
در بازی‌های نامحدود، بازیکنانی معلوم و نامعلوم شرکت دارند. هیچ قانون دقیق یا از پیش تعیین‌شده‌ای وجود ندارد. اگرچه یک سری رسومات و قوانین کلی دربارهٔ عملکرد بازیکنان وجود دارد، اما در این مرزهای گسترده و نامحدود، همهٔ بازیکنان می‌توانند به دلخواه خودشان عمل کنند. و می‌توانند هر زمان که خواستند، این رسومات را رعایت نکنند.
Amir Ganjkhani
تمامی این آمارها به این پرسش ختم می‌شوند: چطور می‌توانید در اکثریتِ قابل توجهی از نبردها پیروز شوید و تلفات زیادی به دشمن خود تحمیل کنید، اما کماکان جنگ را ببازید؟!
Amir Ganjkhani
این کارها را به‌خاطر وعدهٔ پاداش آخر سال انجام نمی‌دادیم؛ بلکه به این خاطر انجامشان می‌دادیم که احساس می‌کردیم در حال مشارکت در چیزی بزرگ‌تر از خودمان هستیم؛
رامتین
برای ایجاد تیمی که عملکرد بالا داشته باشد، اعتماد مهم‌تر از عملکرد است!
علی ایرانی
«بخشی از ایمنی، توانایی پذیرفتن اشتباهات و استقبال از یادگیری است
علی ایرانی
به وجود آمدن حس اعتماد مستلزم این است که برای ابراز کردن افکار و نظرات خود احساس امنیت کنیم.
علی ایرانی
سوءاستفادهٔ مداوم از نظام سرمایه‌داری از اواخر دههٔ ۱۹۷۰، نظام اقتصادی ما را تبدیل به یک نظام معیوب کرده است. این نوعی نظام سرمایه‌داری فاسد است که برای پیشبرد منافع افراد معدودی که از آن برای دستیابی به سودهای شخصی سوءاستفاده می‌کنند سازمان یافته است؛
roh Al
نظام سرمایه‌داری فعلی که نتیجهٔ طرز فکر محدودِ رایج است
roh Al
بنظرم کسانی که به‌شدت از دیدگاه‌های فریدمن در مورد تجارت و کسب‌وکار و بسیاری از شیوه‌های رایج فعلی، که از او الهام گرفته‌اند دفاع می‌کنند، همان کسانی هستند که بیشترین سود را از این نظریات می‌برند.
roh Al

حجم

۲۷۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

حجم

۲۷۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان